Ruostuneet renkaanpultit

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Jartza
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: Pe Syys 26, 2003 10:19

Ruostuneet renkaanpultit

Viesti Kirjoittaja Jartza »

Onkos kenellään samaa ongelmaa kuin mulla, eli renkaiden pultit on ruostuneet "pintapuolisesti". Ovat ilmeisesti saaneet vähän siipeensä renkaanvaihdon yhteydessä ja sitten kun talvella on tiesuolaa niin pultit ovat yllättäen ruostuneet. Vamma on tosin aivan kosmeettinen mutta hieman härskin näköinen kun aluvanteiden keskeltä sojottaa ruostepintaiset pultit... Onko jotain keinoja hoitaa asiaa? Lisätään vielä että pultit olivat nyt ekaa talvea käytössä.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Hiekkapuhallus,....


Mulla on ruiskussa semmoset hienot Kromiset, no kromia on jäljellä enää kärjessä :lol:

Kait puhallus ja joku pintakäsittely :?:
Jartza
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: Pe Syys 26, 2003 10:19

Viesti Kirjoittaja Jartza »

Mulla on Toukok. -03 ostettu, uusi auto ja mulle ei ole mistään pulttien vaihdosta tullut tiedotteita (tosin auton toin mukanani heti tänne ruotsiin). Eli alkuperäiset ovat.
Jartza
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: Pe Syys 26, 2003 10:19

Viesti Kirjoittaja Jartza »

Jassoo, mikäs niissä pulteissa on ollut vikana?
Toby
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 11:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Toby »

9-5T kirjoitti:-03 alustanumeroon 33015271 asti pultit vaihdetaan takuuna ei koske Aeroja.
Lisätty: tiedotetta ei tullut(suomen lehdistö ei kirjoitellut asiasta) vaan hoitivat huoltojen yhteydessä.
Mistäs alkaen? Eli koskeeko ongelma myös edellisen vuosimallin autoja vai vain 03-mallisisa tuohon numeroon saakka? Kun ei ole tullut niin tarkasti niitä pultteja syynättyä...
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Vastaa Viestiin