Saab 9-5 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuudet

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
juhaka
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 07:19
Paikkakunta: OULU

Saab 9-5 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuudet

Viesti Kirjoittaja juhaka »

Hei!

Olen suunnitellut uuden Saab 9-5 ostamista. Tiedustelin maahantuojalta 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuuksista. Soitin sinne pari kertaa ja kummallakin kerralla sain eri vastaukset kysymyksiini. Osaatteko te klubilaiset auttaa? Onko ko. autoissa eroja alustassa, moottorissa, jarruissa ym.? Onko joku päässyt ajamaan 2,3 T (220 hv) mallia? Itse olen ajanut vain 2,0 t -mallista Saabia ja se vaikutti jämäkämmältä, kuin edellinen korimalli. Ilmeisesti 2007 -mallissa on erilainen alusta, kuin esim. 2005 -mallissa?
MtSound
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: Pe Tammi 23, 2004 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saab 9-5 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuudet

Viesti Kirjoittaja MtSound »

Jos uuden 9-5:n meinaa liikkeestä ostaa, on hinta/laatu/teho -suhteeltaan ehdottomasti paras 2,3T automaatti TurboPilot-mallistosta. Hinta 41.750 E. Tarjous on sitten voimassa tämän kuun loppuun.
Normihinnastosta Linearit automaateilla 2,3t 44,350 E ja 2,3T 47,850 E. Hinnat sedaneille. Tietty jos ehdottomasti ei halua automaattia, niin sitten ei pilot käy, mutta kuka ei haluaisi. Pilotissa tulee mukana myös suhteellisen kattavasti lisävarusteita.
jussi
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saab 9-5 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuudet

Viesti Kirjoittaja kimmop »

9-5T kirjoitti: Pilottiin ei saa rahallakaan verhoilua penkkeihin.
No hinnaston mukaan siihen saa nahat reilulla tonnilla mutta kerrankos hinnastot olis olleet pielessä.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saab 9-5 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuudet

Viesti Kirjoittaja kimmop »

9-5T kirjoitti:
kimmop kirjoitti:
9-5T kirjoitti: Pilottiin ei saa rahallakaan verhoilua penkkeihin.
No hinnaston mukaan siihen saa nahat reilulla tonnilla mutta kerrankos hinnastot olis olleet pielessä.
Classic nahkoja 1200e on paha venyttää sport istuimen päälle ja sportin koko nahat 800e sisältää vain ne palat jotka puolinahkapenkeistä puuttuu.
Eli hinnastosta en löydä sellaista kohtaa ja kysymällä ei saanut.
Lienee toi jälkimmäinen 800€ jota muistelin katselleeni tarjouksen alkupäivinä saamassani hinnastossa. Tosin kun en myyjää saanut keskustelemaan asiasta tarkemmin niin kaikki kytkökset eri optioihin jäi selvittämättä.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saab 9-5 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuudet

Viesti Kirjoittaja kimmop »

9-5T kirjoitti:
kimmop kirjoitti:
9-5T kirjoitti: Classic nahkoja 1200e on paha venyttää sport istuimen päälle ja sportin koko nahat 800e sisältää vain ne palat jotka puolinahkapenkeistä puuttuu.
Eli hinnastosta en löydä sellaista kohtaa ja kysymällä ei saanut.
Lienee toi jälkimmäinen 800€ jota muistelin katselleeni tarjouksen alkupäivinä saamassani hinnastossa. Tosin kun en myyjää saanut keskustelemaan asiasta tarkemmin niin kaikki kytkökset eri optioihin jäi selvittämättä.
800 on hinnastossa selvästi kerrottu hinnaksi jolla Vectorin puolinahat voi vaihtaa kokonahkaan.
No sitä minä en taas tiennyt että Turbo Pilotin verhoilujen lisävarustehinnat katsotaan Vectorin kohdalta.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Vastaa Viestiin