Hei!
Olen suunnitellut uuden Saab 9-5 ostamista. Tiedustelin maahantuojalta 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuuksista. Soitin sinne pari kertaa ja kummallakin kerralla sain eri vastaukset kysymyksiini. Osaatteko te klubilaiset auttaa? Onko ko. autoissa eroja alustassa, moottorissa, jarruissa ym.? Onko joku päässyt ajamaan 2,3 T (220 hv) mallia? Itse olen ajanut vain 2,0 t -mallista Saabia ja se vaikutti jämäkämmältä, kuin edellinen korimalli. Ilmeisesti 2007 -mallissa on erilainen alusta, kuin esim. 2005 -mallissa?
Saab 9-5 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuudet
Re: Saab 9-5 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuudet
Jos uuden 9-5:n meinaa liikkeestä ostaa, on hinta/laatu/teho -suhteeltaan ehdottomasti paras 2,3T automaatti TurboPilot-mallistosta. Hinta 41.750 E. Tarjous on sitten voimassa tämän kuun loppuun.
Normihinnastosta Linearit automaateilla 2,3t 44,350 E ja 2,3T 47,850 E. Hinnat sedaneille. Tietty jos ehdottomasti ei halua automaattia, niin sitten ei pilot käy, mutta kuka ei haluaisi. Pilotissa tulee mukana myös suhteellisen kattavasti lisävarusteita.
Normihinnastosta Linearit automaateilla 2,3t 44,350 E ja 2,3T 47,850 E. Hinnat sedaneille. Tietty jos ehdottomasti ei halua automaattia, niin sitten ei pilot käy, mutta kuka ei haluaisi. Pilotissa tulee mukana myös suhteellisen kattavasti lisävarusteita.
jussi
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
Re: Saab 9-5 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuudet
No hinnaston mukaan siihen saa nahat reilulla tonnilla mutta kerrankos hinnastot olis olleet pielessä.9-5T kirjoitti: Pilottiin ei saa rahallakaan verhoilua penkkeihin.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Re: Saab 9-5 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuudet
Lienee toi jälkimmäinen 800€ jota muistelin katselleeni tarjouksen alkupäivinä saamassani hinnastossa. Tosin kun en myyjää saanut keskustelemaan asiasta tarkemmin niin kaikki kytkökset eri optioihin jäi selvittämättä.9-5T kirjoitti:Classic nahkoja 1200e on paha venyttää sport istuimen päälle ja sportin koko nahat 800e sisältää vain ne palat jotka puolinahkapenkeistä puuttuu.kimmop kirjoitti:No hinnaston mukaan siihen saa nahat reilulla tonnilla mutta kerrankos hinnastot olis olleet pielessä.9-5T kirjoitti: Pilottiin ei saa rahallakaan verhoilua penkkeihin.
Eli hinnastosta en löydä sellaista kohtaa ja kysymällä ei saanut.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Re: Saab 9-5 2,3 t ja 2,3 T eroavaisuudet
No sitä minä en taas tiennyt että Turbo Pilotin verhoilujen lisävarustehinnat katsotaan Vectorin kohdalta.9-5T kirjoitti:800 on hinnastossa selvästi kerrottu hinnaksi jolla Vectorin puolinahat voi vaihtaa kokonahkaan.kimmop kirjoitti:Lienee toi jälkimmäinen 800€ jota muistelin katselleeni tarjouksen alkupäivinä saamassani hinnastossa. Tosin kun en myyjää saanut keskustelemaan asiasta tarkemmin niin kaikki kytkökset eri optioihin jäi selvittämättä.9-5T kirjoitti: Classic nahkoja 1200e on paha venyttää sport istuimen päälle ja sportin koko nahat 800e sisältää vain ne palat jotka puolinahkapenkeistä puuttuu.
Eli hinnastosta en löydä sellaista kohtaa ja kysymällä ei saanut.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --