Vasen takasivuikkuna ei liiku keskikonsolista

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
miklaa
"Ruisku"
Viestit: 133
Liittynyt: To Elo 26, 2004 12:12
Paikkakunta: Turku

Vasen takasivuikkuna ei liiku keskikonsolista

Viesti Kirjoittaja miklaa »

Moro!

Aluksi: Yritin hakutoimintoa, mutta ihan vastaavaa ei löytynyt.

Vasen takasivuikkuna ei liiku keskikonsolista edestä, oikea toimii. OFF-nappula estää oikean takasivulasin toiminnan oikein. Vasemmassa takaovessa oleva nappula avaa ja sulkee ikkunan oikein.

Eihän tuo toiminta ole minkään sulakkeen takana? Muuta poikkeavaa toimintaa en ole huomannut. Keskikonsoliin ei pitäisi olla kaatunut mitään kahvia yms. Joku kosketushäiriö ? tai sitten jossain johto poikki?
SAAB 9-5 2.3T A Wagon Vector (-05)
Pika
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 21:11
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Pika »

Minä lähtisin etsimään vikaa sieltä keskikonsolin painikkeista. Itse olen purkanut ja putsannut kaksi saman vian takia. Todennäköisesti törkyä kosketuspintojen välissä tai sitten ne liuskat on vaan kuluneet mutta tuskin takalasin painiketta on käytetty niin paljon että kulumisesta olisi kyse? Se painikerasiahan nousee pois kun jollain talttapäällä nostaa takareunasta (siellä on pieni ura sitä varten) ja itse rasia on kasassa pelkillä muovikielillä ja suht nätti purkaa. Napitkin lähtee irti kun varovasti (!) nostaa suoraan ylöspäin.


- Pika
miklaa
"Ruisku"
Viestit: 133
Liittynyt: To Elo 26, 2004 12:12
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja miklaa »

Kiitos, kokeilen tuota. Vaikka olen vähän arka purkamaan mitään osia, niin tuo vaikutti yksinkertaiselta. Kerron onnistuiko.
SAAB 9-5 2.3T A Wagon Vector (-05)
Pika
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 21:11
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Pika »

Minulla on yksi tuolla purettuna. Voin napata siitä "räjäytyskuvan" ja pistää tänne jos siitä olisi jotain hyötyä.


- Pika
Pika
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 21:11
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Pika »

Kurkkaas oiskos noista mitään apua:

http://www.kotinet.com/pika/saab/ikkunannostin/


- Pika
Vastaa Viestiin