JT, Ferrita tai joku muu viriputki.

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
JouniH
"Aero"

JT, Ferrita tai joku muu viriputki.

Viesti Kirjoittaja JouniH »

Kokemuksia eri putkista. 3" tai 2.5". Kuinka kovat äänet? Matka ajossa tai muuten. Olisiko kellään videota auton sisältä jossa kuulisi äänet? Kiinnostaa kovasti laittaa isompi rööri, mutta hirvittää jos äänet menee edustus autossa teini korollan tasolle.

Aihetta sivuttu siellä täällä, mutta en löytäny oikein mitään haulla.
Audi A4 2.0TFSIq
veini siekkinen
"Hirsch"

ferrita

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

MORO.mulla on omassa 9-5 ferritan puolisarja on tosi hiljaiset äänet ajossa,jos vertaa jt on siinä tosi paljon kovemmat.tyhjäkäynillä äänet urheilullisen oloiset mutta ei kovat.+ oli vielä se että kävi paikolleen tosi hyvin niin kuin voikin vaatia tämän hintaiselta putkelta.(mutta laatu maksaa) :lol:
J8
"Aero"

Viesti Kirjoittaja J8 »

Nyt olis itselläkin hyvä (teko)syy ostaa viriputki, ferrita mielessä muttei hirveesti ylimääräistä taskussa. tuo orkkis alkaa oleen jo kohta tiensä päässä. hyvässä ruosteessa on ja reikäkin prkl! ikävästi pörisee.

Oon miettinyt tuollaista 2x 3" ulostulolla olevaa ferritaa, oiskohan kellään kuvaa tuollaisesta ysivitosen alla?

ja kun kyseessä on hirsch- setillä oleva menopeli, niin jotain softa päivitystä pitäs ilmeisesti lyödä tiskiin uuden putken kanssa? kustannukset kiinnostaa.
suappi95
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja suappi95 »

Täältä saa myös jonkinlaisia putkia saappiin,

http://www.a-alt-avgassystem.fi/

en tiedä liekö jollain kokemusta ja onko hintataso korkea?
Timppa Ylikiimingistä
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Timppa Ylikiimingistä »

Hienot saundit Avgassystemsin putkissa. Sopii hyvin, täydellinen paketti katista taaksepäin n. 500€ kotiovelle toimitettuna. Putkella 6-vuoden takuu
Termos
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Termos »

Kenelläkään kokemuksia/mutua tuosta Speedpartsin "2.5" system Rostfritt / Kromstål" - puolisarjasta? Miten sopii paikalleen ja metelöikö matka-ajossa tasakaasulla?

http://speedparts.se/shop/prod/sp_avg_95_98-02.shtml sivun alareunassa.

Tiedän, ei ole aito rosteriputkisto, mutta PCS:n Rikun mukaan kestävä ja suosittu, vaikkakaan ei "aidon" rosterisen veroinen.

Hinta ei ois paha :twisted:

Niin ja haaveissa olisi myöhemmin väsätä siihen eteen 3" DP, joko kokonaan itse, tai sitten hankkia tuo JT:n rööri ilman kattia ja adapteria (JT64-1). Sporttikatti ostetaan sieltä, mistä halvimmalla saadaan 8)

Miggihitsi löytyy, mielipiteitä saa esittää homman järkevyydestä.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Antsa
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Moro,
Mulla on tuollainen speedpartsin "2.5" system Rostfritt / Kromstål".
- putkihan on siis simons:in
- sopi paikalleen ihan kivasti. Ei kolise.
- ulkona huomaa hieman miehekkäämmät äänet. Mutta auton sisään ei ole eroa orkkisputkeen, millään kaasun asennolla. (Ahtimena aeron mitsu, jos se tässä vaikuttaa)
- hinta PCS:ta 333eur klubialella.
Olen ollut itse tuohon tyytyväinen. Tosin putki on ollut kiinni vasta muutaman kuukauden. Ulostulo on selkeästi isompi kuin vakiossa, mutta ei törkeä.
Termos
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Termos »

Antsa kirjoitti:Moro,
Mulla on tuollainen speedpartsin "2.5" system Rostfritt / Kromstål".
- putkihan on siis simons:in
- sopi paikalleen ihan kivasti. Ei kolise.
- ulkona huomaa hieman miehekkäämmät äänet. Mutta auton sisään ei ole eroa orkkisputkeen, millään kaasun asennolla. (Ahtimena aeron mitsu, jos se tässä vaikuttaa)
- hinta PCS:ta 333eur klubialella.
Olen ollut itse tuohon tyytyväinen. Tosin putki on ollut kiinni vasta muutaman kuukauden. Ulostulo on selkeästi isompi kuin vakiossa, mutta ei törkeä.
Iso kiitos, justiinsa näitä tietoja kaipailinkin :D . Tuo putki kelpaa mainiosti.

Edellisessä kulkineessa oli Simons 2,5" putki, siinä näkyi putkiosissa "Aisi 309" - stanssit, mutta vaimentajat olivat jotain alumiinipäällysteistä normitavaraa.
Ei paha tuokaan, helpolla vaimentajan vaihtaa kirkkaaseen putkeen, 5 vuotta alkuperäinenkin keskipönttö muistaakseni kesti.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Vastaa Viestiin