No niin.. Tuli sitten helteen ansiosta tai ex-tonnarin ABS-valon vilkutteluun kyllästyneenä tehtyä ns. nopea vaihto vm. -99 9-5 2.0t Aut.Wagoniin. 215000 ajetusta kilometristä huolimatta tukevan ja siistin oloinen peli, oli vielä liikkeessä fiksaamatta joten edellisen omistajan autonpitotyylikin tuli samalla nähdyksi!
Yksi asia vain jäi ihmetyttämään kun ed.omistaja oli jättänyt liikkeeseen tietoa että auto olisi jonkun hoito-ohjelman piirissä moottorinsa osalta ja että jos moottorihuolia ilmenee jotain takuutakin olisi luvassa!? Huoltokirja oli saman merkkikorjaamon leimoja täynnä ja 150 tkm paikkeilla maininta turbon vaihdosta ja öljypohjan puhdistuksesta. Kyseessä kahden omistajan Suomi-auto.
Onkohan tämmöinen "hoito-ohjelma" kaikkien näiden juttu joissa moottorivaurion todennäköisyys on aina olemassa vai sattuiko kohdalle joku yksittäisempi "ongelmapotilas"..? Ajattelisi jo yli 200000 ajetun loppumatka olevan kulloisenkin omistajan kukkaron varassa.. Foorumilla varmaan asiaa jo käsiteltykin mutta jos tietoa tai linkki löytyy niin ISO kiitos.
"Hoito-ohjelma"??
"Hoito-ohjelma"??
#1415
9000 Aero 1997 Stage3
Saab Biomega polkupyörä
9000 Aero 1997 Stage3
Saab Biomega polkupyörä
Aiheesta paljon kirjoittelua mm.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ttoritakuu
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ttoritakuu
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"