Aero ostettu
Aero ostettu
Elikkäs punainen 9-5 Aero. Rekisteröity marraskuun loppupuolella -00, mutta ainakin manuskan kannessa kuitenkin vuosiluku 2001, että kumpi sitten lie Aukoton huoltohistoria ekstra-öljynvaihtoineen (10t välein), Kilsoja 175 t ja juuri tehty 170t huolto plakkarissa.
Sisältä moitteettomassa kunnossa lukuunottamatta SID:n näyttöä joka ei paljoa enää voi itseään näytöksi kutsua, pikselit taas jälleen hukassa.
Edellinen omistaja samassa työpaikassa ja on pitänyt auton kunnossa, kestovahattu kuulemma syksyllä ja keväällä. Ja henkilön tuntien, ei myöskään revitelty.
Olen tyytyväinen, ja hintaahan sillä oli 14900 e... vanha ysikolme (kaluttu) vaihdossa ja rahaa päälle. Ei paha hinta minusta tuollaiselle kun on auton historiakin hyvin tiedossa.
uudenveroiset kesä (kumhon) ja talvikiekot ( olikohan hakkapeliitta 5:set). Aeron alut kesissä.
Eli nyt on pellin alla Newtonia niin että Isaackin olisi ihmeissään.
kuvia laitetaan kunhan opetellaan niiden lisääminen.
Sisältä moitteettomassa kunnossa lukuunottamatta SID:n näyttöä joka ei paljoa enää voi itseään näytöksi kutsua, pikselit taas jälleen hukassa.
Edellinen omistaja samassa työpaikassa ja on pitänyt auton kunnossa, kestovahattu kuulemma syksyllä ja keväällä. Ja henkilön tuntien, ei myöskään revitelty.
Olen tyytyväinen, ja hintaahan sillä oli 14900 e... vanha ysikolme (kaluttu) vaihdossa ja rahaa päälle. Ei paha hinta minusta tuollaiselle kun on auton historiakin hyvin tiedossa.
uudenveroiset kesä (kumhon) ja talvikiekot ( olikohan hakkapeliitta 5:set). Aeron alut kesissä.
Eli nyt on pellin alla Newtonia niin että Isaackin olisi ihmeissään.
kuvia laitetaan kunhan opetellaan niiden lisääminen.
Viimeksi muokannut napalmi, Pe Elo 24, 2007 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 46
- Liittynyt: La Heinä 30, 2005 17:30
- Paikkakunta: Haapajärvi
99% varmuudella 2001 malli. Runkonumerostahan saisi varmistettua vielä tuon viimeisen 1%:n.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Tossa papereita läpikäydessä sattui silmään huoltovihkon takakannen sisäsivulta Meritan A 1 huoltoleasinglappu. Autolla siis kaksi edellistä omistajaa, lentokapteeni (s. v 1947 kuulemma) ja sitten se tuntemani kaveri. auto siis ollut Finnairin nimissä
Samasta lapusta löytyi valmistenumerokin: YS3EH45G413010115 ja rekisteröinti pvm. 27.11.2000.
joku jos osaisi purkaa tuon valmistenumeron, koitin googlettaa, mutta huonoin tuloksin.
Samasta lapusta löytyi valmistenumerokin: YS3EH45G413010115 ja rekisteröinti pvm. 27.11.2000.
joku jos osaisi purkaa tuon valmistenumeron, koitin googlettaa, mutta huonoin tuloksin.
Morjens,
Katso tietoja tuolta sivustolta VIN numerollasi http://www.saabnet.ru/vin.html
Onnittelut auton johdosta Itse aloin tutustua Saabismiin viime kesäkuussa hankkimalla myös aeron, joka tuli perheeseen tavallaan "puun takaa".
Katso tietoja tuolta sivustolta VIN numerollasi http://www.saabnet.ru/vin.html
Onnittelut auton johdosta Itse aloin tutustua Saabismiin viime kesäkuussa hankkimalla myös aeron, joka tuli perheeseen tavallaan "puun takaa".
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Pirkale, ei se Aero viaton ollutkaan!
Kovasti koitin hakea samankaltaisia oireita palstalta mutta ei tuntunut vastaavaa löytyvän...eli...
Vasemmalle kaartaessa kuuluu mielestäni kuskinpuolen takarenkaasta nakutusta. Hiljaa ajaessa sitä ei kuulu mutta kun tulee sivuttais G:tä riittävästi, ääni alkaa. Nakutuksen taajuus on myös nopeuteen sidoksissa. Montuissa ei mitään ekstraa kuulu eikä ääni myöskään kuulu oikealle kaarrettaessa. Auto myös menee suoraan eikä silloin kuulu mitään ylimääräistä.
Voisiko kyseessä olla esim laakerivika? pyöränpultitkaan eivät tuntuneet löysiltä. Onko kellekään tuttu tarina?
Pistän heti huomenna linjat kuumiksi liikkeeseen ja vaadin tutkimusta ja korjausta liikkeen piikkiin.
Kovasti koitin hakea samankaltaisia oireita palstalta mutta ei tuntunut vastaavaa löytyvän...eli...
Vasemmalle kaartaessa kuuluu mielestäni kuskinpuolen takarenkaasta nakutusta. Hiljaa ajaessa sitä ei kuulu mutta kun tulee sivuttais G:tä riittävästi, ääni alkaa. Nakutuksen taajuus on myös nopeuteen sidoksissa. Montuissa ei mitään ekstraa kuulu eikä ääni myöskään kuulu oikealle kaarrettaessa. Auto myös menee suoraan eikä silloin kuulu mitään ylimääräistä.
Voisiko kyseessä olla esim laakerivika? pyöränpultitkaan eivät tuntuneet löysiltä. Onko kellekään tuttu tarina?
Pistän heti huomenna linjat kuumiksi liikkeeseen ja vaadin tutkimusta ja korjausta liikkeen piikkiin.
Hiano!
Mummielest punainen on jotenkin aina sopinut 9-5-Saabiin, vaikka onkin miljoona muuta autoa johon se ei sovi lainkaan. Jotenkin noi mustat listat ja kahvatkaan ei häiritse siinä yhtään. Erityisesti Airo helmoineen, spoikkineen ja ärjyvanteineen on nähdäkseni oiva alusta kyseiselle värille - vielä korostetummin farkku, muttei sedankaan paha ole.
Onnittelut hyvästä valinnasta. Tapellahan näiden kanssa toisinaan saa, mutta käsittääkseni yleistyytyväisyys pitää porukan merkin parissa aika tiiviisti.
Mummielest punainen on jotenkin aina sopinut 9-5-Saabiin, vaikka onkin miljoona muuta autoa johon se ei sovi lainkaan. Jotenkin noi mustat listat ja kahvatkaan ei häiritse siinä yhtään. Erityisesti Airo helmoineen, spoikkineen ja ärjyvanteineen on nähdäkseni oiva alusta kyseiselle värille - vielä korostetummin farkku, muttei sedankaan paha ole.
Onnittelut hyvästä valinnasta. Tapellahan näiden kanssa toisinaan saa, mutta käsittääkseni yleistyytyväisyys pitää porukan merkin parissa aika tiiviisti.
-Kolme entistä Saabia, nyt japanilaista