Vetoakselin stefan vaihto...

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
simppas
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 18:48

Vetoakselin stefan vaihto...

Viesti Kirjoittaja simppas »

Ihmettelin kun auto pissi alleen vänkärin puolelta aina muutaman tipan... haulla löyty todennaäköisin syy,eli vetoakselin stefa. Soitin paikalliseen Laakkoseen varaamaan aikaa ja hakemaan "vahvistusta" epäilyyni. Siellä korjaamopäällikkö sanoi,ettei tämä mikään ns. yleinen vika ole,suorastaan harvinaista,että Saab vuotaisi öljyä... :lol: :lol:
Kysyi vielä,että mistä olin moista pähääni saanut... :)

Mies rupesi kuitenkin kyselemään,että onko huohotinpäivitystä tehty jne. eipä ole ja taas muuttui ääni kellossa...
Kuulemma jos päivitystä ei tehty,rupeaa kyseinen stefa vuotamaan... 8O

jäin vain ihmettelemään tota merkkikorjaamon huollon tasoa, vai eikö ne vain voi myöntää autossa ilmeneviä tyyppivikoja...
niin ja autohan on Saab 9-5 Aero farkku -01 aj. 170tkm.
TD04
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: To Loka 20, 2005 20:11
Paikkakunta: Nastola

Re: Vetoakselin stefan vaihto...

Viesti Kirjoittaja TD04 »

simppas kirjoitti:Ihmettelin kun auto pissi alleen vänkärin puolelta aina muutaman tipan... haulla löyty todennaäköisin syy,eli vetoakselin stefa.
Tarkottanet varmaankin kampiakselin stefaa..
BMW E90 330da
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
simppas
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 18:48

Viesti Kirjoittaja simppas »

juu,kampiakselin stefa :oops:
Vastaa Viestiin