
etuiskareitten vaihto
etuiskareitten vaihto
olen vaihtamassa etuiskarit -01 vuoden 9-5 griffiniin,onko mitään erityistä mikä pitäisi ottaa huomioon.syvästi kiitän näin etukäteen hyvistä neuvoista 

Re: etuiskareitten vaihto
Kori kaljaa ja rutkasti suomalaista rohkeutta!
Oikeasti, ei ihmeempiä, ABS-anturien kanssa saa olla varovainen.

Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Re: etuiskareitten vaihto
Jos olet perssoniin iskareita vaihtanut, niin pitäs mennä ihan rutiinilla. Kallistuksenvakaajan koiranluiden mutterit oli ainaskin miekäläisen 9-5:ssä ne kaikista tiukimmat avattavat.
Ainiin, ja sitten ku tuolla motonetissä esim. näkyy se vuosimalliero iskareiden kohdalla, niin se johtuu siitä, että 2002 ja uudemmissa on leveämpi se alapään hahlo, ja taisipa olla pultinreiätkin eri kohdilla...
Ainiin, ja sitten ku tuolla motonetissä esim. näkyy se vuosimalliero iskareiden kohdalla, niin se johtuu siitä, että 2002 ja uudemmissa on leveämpi se alapään hahlo, ja taisipa olla pultinreiätkin eri kohdilla...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: etuiskareitten vaihto
No koppa kepua on ihan normaali kuvio autorempoissa
Onpa noita iskareita tullu vaihdettua mutta ajattelin kysästä onko ysivitosessa omia niksejä.
