Arcista Aeroksi - kuvia!

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Arcista Aeroksi - kuvia!

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

barum kirjoitti:Juu, tarkoittaa huuhtelua, kelausta ja käämitystäkin, en vain tajunnut että se tarkoittaa "ilman lampunpesulaitteistoa varustettuihin autohin" :)

Täytyy varmaan tehdä reiät itse, jos tuolta päätyy tilamaan.
Moro!
Mulla on kotikoneella kuvia sarjan sisällöstä. Voin kaivella illasta arkistoja. Mun mielestä paketeissa oli saabin osanumerot ( GM )
Lampun pesimille joudut tekeen aukot itse...saa muuten olla aika tarkkana että tulee kohdilleen.
Jos tarkoitat keskimmäistä alaritilää niin ainakaan mulla ei tullut mitään vahviketta, eikä puskurin styroksia. Napsastaa vaan paikoilleen, tosin mulla My05. Samoin sumareitten kohdalla. Itse sumarit ja johtosarjat tulee irrallaan. Nekin vaan napsastaan paikoilleen ja liitetään johtosarjan plugiin. Pikkudiiselissä joutui lämpötila-anturille katsoon eri paikan, kun johtosarjassa ei riittänyt mitta.
viggen36
"Tuplakaasari"
Viestit: 73
Liittynyt: Su Maalis 10, 2013 19:03
Paikkakunta: Vaasa

Re: Arcista Aeroksi - kuvia!

Viesti Kirjoittaja viggen36 »

Minkälaiset sumuvalot tossa uudessa etupuskurissa on, tuliko speedpartsilta mukana?
9-5 aero, 900S
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Arcista Aeroksi - kuvia!

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

viggen36 kirjoitti:Minkälaiset sumuvalot tossa uudessa etupuskurissa on, tuliko speedpartsilta mukana?
pyöreät ja tulee johtosarjan kera mukana
Spude11
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Elo 28, 2017 18:25

Re: Arcista Aeroksi - kuvia!

Viesti Kirjoittaja Spude11 »

Moi! Olen auton nykyinen omistaja. Olisi pari kysymystä jos foorumilta löytyisi tietoa.. mikä ohjelma tuossa on sisällä? Joku etanolipäivitys? Sidissä on mode 7 ja e85 lukuja.. mitsun ahdin näyttäisi olevan myös.
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Re: Arcista Aeroksi - kuvia!

Viesti Kirjoittaja HMK »

Moro. Kiva kuulla että auton on vielä ajossa. En tiedä mitä mun jälkeiset omistajat on autoon tehneet, mutta kun auto oli minulla vaihdoin siihen Aeron ahtimen taisi olla juuri se mitsu ja siihen vaihdettiin myös Aeron apc-yksikkö eli siinä ne moottoriviritykset mun osalta.

Missä päin Suomea auto muuten nyt on ja paljonko ajettu? Onko vielä hyvässä kunnossa?

Heikki
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
malait
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 16:15
Paikkakunta: keski- suomi

Re: Arcista Aeroksi - kuvia!

Viesti Kirjoittaja malait »

Saab löytyy nykyään Äänekoskelta, ajettu 298 tkm. ja on todella siistissä kunnossa edelleen. Olisin laittanut tänne kuvan, mutta en saa puhelimella liitettyä.
Saab 9-5 2.3 t se wagon -99 (R.I.P)
Saab 9-5 Wagon 2,3T Turbo Pilot A5 2007 Biopower
Saab 9-3 ss 1.8t 2004
Saab 9-5 2.3 T Aero Wagon 2006
Avatar
torque
"Hölösuu"
Viestit: 2076
Liittynyt: La Loka 01, 2005 10:30
Paikkakunta: Esbo

Re: Arcista Aeroksi - kuvia!

Viesti Kirjoittaja torque »

Jos tähän saa lainata, silloinkun edellisen Wagonin "metsästin", oli yksi jossa ns kermanvalkoinen väri, ja kestopinnoitteella, en nyt muista tarkkaan oliko viiru, vaan taisi olla 2.3T koneella, nahkapenkit. Jotenkin hieman nuhaihen veto moottorissa, kilsat taisi olla lähenemässä 200tkm.
No se kauppaan jäi, löytyi sit vuoden katsomisen jälkeen lähiseudulta sigun 2.3T toinen "parchment" värinen Wagoni joka oli jtn 80tkm, vaan oli seissyt jokusen kuukauden, siinä oli sit eka toimenpide tuulilasin vaihto. Ajovalot, akku ja olikohan se oranssi rele. Sittemin ne välihuollot, sekä takaiskuventtiilit, ne pystyin itse vaihtamaan, ne luovutti lähes samaan aikaan.

Ehkä ikävin, oli se Wagoni, alun Espoossa ollut ja päätynyt Joensuuhun, no kävin junalla katsomassa, kun näytti kuvissa ihan hyvältä.
Katsoin huoltokirjaa, Ok. Vaan kabiinissa ikävä tunkkainen koiran haju, Katsoin alustaa, jopas, ruoste päässyt laukkaamaan. Sinne jäi, minulta meni se pv siihen. Sekä lisäksi myyjä vielä haukkui "että älä tuhlaa aikaani" :? Puoli tuntiahan tuon femman kanssa meni.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Vastaa Viestiin