huohotin päivitys
huohotin päivitys
onko kellään tietoa mitä edellämainittu maksaa vai ovatko takuu töitä?
KIINNOSTUNUT HANKKIMAAN 9VIITOSEN.....
KIINNOSTUNUT HANKKIMAAN 9VIITOSEN.....
Re: huohotin päivitys
Päivityssetti 55561200 maksaa noin 50 euroa PCS:llä.
Eski
Eski
Elkpartsista postikulujen kanssa n. 46 Eur. Kannattaa tilata muutakin samalla niin säästää rahtikuluissa.
9-5 W 2.0T -01, 9-5 AeroW -08
Ostin juuri 9-5:sen, miten näkee onko huohotin päivitys tehty?
Tuolta löytyy kuva (ja lisätietoakin tarvittaessa):
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... &start=501
Eski
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... &start=501
Eski
Sen verran hinnasta, että klubilaisena sain PCS:ltä tuon hintaan 38e
Ostin myös venakopalta lähtevän letkun.
Koko komeudelle tuli hintaa hieman alle 80e toim.kuluineen (Matkahuollon kautta)
Koko komeudelle tuli hintaa hieman alle 80e toim.kuluineen (Matkahuollon kautta)
NG 9-5 2.0 Aero XWD -10
96 Super -78
Edelliset:
99 Turbo S -80, 9-3 Aero Cab Aut -01, 9-3 SS Vector TX 1.9TTID -11, 9-3 2.0t -01, 900S 2.0 -94, 90 2.0 -85
96 Super -78
Edelliset:
99 Turbo S -80, 9-3 Aero Cab Aut -01, 9-3 SS Vector TX 1.9TTID -11, 9-3 2.0t -01, 900S 2.0 -94, 90 2.0 -85
-
- "Tuplakaasari"
Kysymyksenä tähän, että tietääkö kukaan pitääkö tuo päivitys tehdä tietyin väliajoin? Olen ymmärtänyt, että kumi/muoviputket sulaa mössöksi ajan kanssa, joten kannattaako päivityksiä tehdä aika ajoin vai ei. Vai onko tuo viimeinen päivitys toimiva eikä vaadi enää jatkotoimenpiteitä?
BMW 530d touring M-sport e39, Honda XL 600V
VW Caravelle Syncro -89 'sturmwagen' AKA 'mörkö'
Every dog has his day.
VW Caravelle Syncro -89 'sturmwagen' AKA 'mörkö'
Every dog has his day.
-
- "Aero"
Varmaan ei tietyin väliajoin. Tämä viimeisin on muunnos 6, mutta onko tulossa lisää, ei taida olla tietoa?nikopi kirjoitti:Kysymyksenä tähän, että tietääkö kukaan pitääkö tuo päivitys tehdä tietyin väliajoin? Olen ymmärtänyt, että kumi/muoviputket sulaa mössöksi ajan kanssa, joten kannattaako päivityksiä tehdä aika ajoin vai ei. Vai onko tuo viimeinen päivitys toimiva eikä vaadi enää jatkotoimenpiteitä?
Eiköhän tuo kumiputkien mössöksi sulaminen ole johtunut juuri huohotuksen heikkoudesta.
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
Kyllä ne letkut yleensä muutaman vuoden kestää ennen kuin muutuvat lakritsiksi. Ovat Saabilla osanneet tehdä huohotusletkut sellaisesta materiaalista joka ei kestä öljyä...
Eski
Eski
-
- "Aero"
Kuuluuko kampikammion tuuletusletkuissa kulkea/olla öljyä?Eski kirjoitti:Kyllä ne letkut yleensä muutaman vuoden kestää ennen kuin muutuvat lakritsiksi. Ovat Saabilla osanneet tehdä huohotusletkut sellaisesta materiaalista joka ei kestä öljyä...
Eski
Kun tein päivityksen, vanhat letkut olivat sisältäkin kuivat, mitä nyt sen verran nokea, jotta sai sormensa mustattua!
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
oikeastaan se kumiletku muuttuu mössöksi jos sitä erehtyy lämpimänä räpeltämään.
9-3Aero-01
Jaahas... Oli sitten meikäläiselläkin huohotinletkut aivan valmista tavaraa. Olenkin tässä jokusen viikon ihmetellyt hieman poikkeavaa moottorin ääntä kovemmissa kiihdytyksissä, kun ääniin mukaan tuli sellainen "suhina". Luulin äänen tulevan hiljalleen vuotavasta pakosarjasta, mutta venakopasta tuleva letku olikin haljennut ja jo käytännössä poikki. Aivan lakritsaa ja mujua
.
Öljytikussakin oli alkavaa maitomaisuutta, mutta ei onneksi ole tullut takaisin.
Olisiko sivuääni johtunut letkun katkeamisesta?
Ei kait tässä muuta kuin uutta päivitystä kehiin...

Öljytikussakin oli alkavaa maitomaisuutta, mutta ei onneksi ole tullut takaisin.
Olisiko sivuääni johtunut letkun katkeamisesta?
Ei kait tässä muuta kuin uutta päivitystä kehiin...
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
itse ostin tuon päivityksen myös pcs:ltä 30e, enkä kuulu klubiin.
mut hinta johtu varmaa siitä kun ostin 3000e muuta härpäkettä saabiin
mut hinta johtu varmaa siitä kun ostin 3000e muuta härpäkettä saabiin

mjava kirjoitti:Sen verran hinnasta, että klubilaisena sain PCS:ltä tuon hintaan 38e
saab 9-5 2.3t vm.1998 BSR stage 3, mitsu TD04-15T
volvo 142 b20 automatic vm.1970 116 000 tkm
vw kupla 1300 vm.1971 kasausta vaille valmis
volvo 142 b20 automatic vm.1970 116 000 tkm
vw kupla 1300 vm.1971 kasausta vaille valmis
Moi,
Pitäiskö sininen savu kylmänä loppua heti huohotinpäivityksen jälkeen?
Tein päivityksen mutta suunnilleen viikko päivityksen jälkeen tuli vielä välillä sinistä käyniistettäessä (olin jo varma että vika on turbossa) mutta nyt kuin olen viikon seurannut niin ei ole taas tullut sinistä...
Pitäiskö sininen savu kylmänä loppua heti huohotinpäivityksen jälkeen?
Tein päivityksen mutta suunnilleen viikko päivityksen jälkeen tuli vielä välillä sinistä käyniistettäessä (olin jo varma että vika on turbossa) mutta nyt kuin olen viikon seurannut niin ei ole taas tullut sinistä...