Moro!
Jarrunesteitä on tullu vaihdeltua vanhempaan kalustoon, mutta mites tässä 9-5:ssä meneekään. Voiko jarrut ilmata samaan tapaan, kuin vanhemmissa paineistamalla jarrunestesäiliön? Meikäläisellä on semmonen korkki, johon saa paineilmalla paineen. Se käy 99/900/9000 joten käynee myös 9-5:een?
Työjärjestys on selvillä, koska tuo WIS tuli hommattua ja Haynesin korjauskirjakin löytyy. Kytkimeen pitää tottakai samalla uittaa uudet nesteet. Jostain syystä WIS:ssä ei neuvottu tekemään myöskin kytkintä jarrunesteiden vaihdossa, mikä ihmetyttää kovasti.
Jarrunesteiden vaihto
Jarrunesteiden vaihto
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Jarrunesteiden vaihto
Jep jep. Nuiden nestekytkimien kanssa on kyl tapeltu kaikissa saabeissa, joten tuo vihjeesi on ihan asiaa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01