9-3:sen lastu vitoseen

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Märkäkorva
"Viggen"
Viestit: 527
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 09:32
Paikkakunta: Oulu

9-3:sen lastu vitoseen

Viesti Kirjoittaja Märkäkorva »

Mites on,

passaako tuommoseen potenssiviitoseen vuosituhannen alun 9-3:sen moottorinohjaussoftat vai meneekö hommat reisille jos koittaa?

Ajattelin, että voishan tuo olla kiva laittaa sinne se 185hv tms. kun on nyt tuo matalapaine kakslitranen ja tuommosen täyspainekolmosen softa vois olla saatavilla "kokonaisedulliseen" pakettihintaan.

...ja itellähän on -02:nen tuo viitonen
2xSaab, ikäeroa vaatimattomasti vajaat 36 vuotta
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3458
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: 9-3:sen lastu vitoseen

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Sinnehän se menee, että heilahtaa. Miksei 9-5:n omaa 190hp-softaa?
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Märkäkorva
"Viggen"
Viestit: 527
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 09:32
Paikkakunta: Oulu

Re: 9-3:sen lastu vitoseen

Viesti Kirjoittaja Märkäkorva »

...kuten sanoin, tuommoinen 9-3 softa voisi olla kokonaisedulliseen pakettihintaan saatavilla, kun taas tuota 9-5 softaa ei

Eli siis ilmeisesti tuo 9-3 softa osaa jutella kaikkien 9-5 apulaitteitten kans ihan sujuvasti (jos se nyt semmoisia taitoja tarttee)
2xSaab, ikäeroa vaatimattomasti vajaat 36 vuotta
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Re: 9-3:sen lastu vitoseen

Viesti Kirjoittaja saabracing »

jos t7 bokseja molemmat, niin joo ja ajonestollisia.
Vastaa Viestiin