Jarrujen ilmaus

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
tami
"Hirsch"
Viestit: 810
Liittynyt: To Syys 23, 2004 22:01
Paikkakunta: Heinola

Jarrujen ilmaus

Viesti Kirjoittaja tami »

Mitenkäs se jarrujen ilmaus nyt menikään? Onko otain poikkeavaa kun on ABS kyseessä? Aikaisemmin tullut ilmailtua vain tavallisia jarruja.
Täytyykö olla virrat päällä autossa ilmauksen aikana ABS:n takia ?
Oliko järjestys VE, OT, OE, VT ? Ja onnistuu varmaan ihan perinteisellä pumppaamissysteemillä?
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Avatar
O.K.
Matalapaineturbo
Viestit: 200
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 14:36
Paikkakunta: Espoo

Re: Jarrujen ilmaus

Viesti Kirjoittaja O.K. »

tami kirjoitti:Oliko järjestys VE, OT, OE, VT ?
Haynesin mukaan OE, VT, VE, OT. Samassa opuksessa tietty suositellaan noita erilaisia työkaluja tähän, mutta on ohjeet myös tavalliselle pummpausmetodille, joten eiköhän se sitenkin onnistu.
Saab 9-3 Aero Cabriolet '01 kesäpäivien fiilistelyyn ja BMW F31 320d päivittäiseen käyttöön
ex Saab 9-5 2.3t Wagon '99
tami
"Hirsch"
Viestit: 810
Liittynyt: To Syys 23, 2004 22:01
Paikkakunta: Heinola

Re: Jarrujen ilmaus

Viesti Kirjoittaja tami »

Selvä. Tarviikohan pitää autossa virrat päällä että tehostin olisi mukana hommassa tai jotain.... ??
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
karkivi
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 19:22
Paikkakunta: Kotka

Re: Jarrujen ilmaus

Viesti Kirjoittaja karkivi »

Eilen juuri lueskelin tonnaripuolella juttua ilmauksesta ja siellä mainittiin juuri virtojen päälä pitäminen.
9-5 2,3t(+) Vector wagon -02
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74
Vastaa Viestiin