Tarkastin jo sisäpuolelta iskarin yläpään kiinnityksen


Alle tulee Bogen automaticit. 110€ pari. Paremmat ne on ainakin kuin vuotavat entiset. Etsi toimintoa jo käytin, mutta en löytänyt ohjeita.
Vaihdoin juuri männäviikonloppuna sedaniin takaiskarit (ja jarrulevyt & palat) ja iskareiden osalta homma tosiaan hoitui irrottamalla kaksi pulttia yläpään kiinnityksestä, löysyttämällä kaksi yläpulttia (16mm/55NM), sekä irrottamalla varsin tiukka alapultti (21mm/190NM) . Noilla saa asetelman irti autosta, jonka jälkeen asetelman yläpään mutteri irrotetaan kahta kiintoavainta käyttäen (16mm ja 7mm, muistaakseni/22NM) - muista jousipuristimet. Kun mutteri (voipi olla tiukaan ruostunut) on irti, loppu on lastenleikkiä.VectorKombi9-5-02 kirjoitti:Ilmeisesti Wagonissa koko paketti lähtee irti iskarin alapään ja neljän pultin irroitamisella?.
Thank you! Eipä tuotakaan voi selvemmin selittää. Nyt on suosikeissa.Musti kirjoitti:Laitetaan vielä kerran:
http://photo.platonoff.com/Auto/2007093 ... uspension/
Herra Platonoff on kunniakkaasti jaksanut kuvata kaikki autoremonttinsa 9-3:n ja 9-5:n osalta. Eli laittakaa muistiin http://photo.platonoff.com/Auto/