Kävin laittamassa femman talliin. Oli liian lähellä tallin ovea, joten piti vähän peruuttaa. Sen verran on kaltevuutta, jotta ei tarvitse panna käyntiin peruuttaakseen, siirtää vain vaihteen pois P-asennosta - siinähän pitää olla avain virtalukossa ja käännettynä ainakin off-asentoon ja painaa jarrua. Annoin liukua taaksepäin ja keppi takaisin P-asentoon. Kun poistuin autosta kuului kummallista suhinaa pellin alta, avasin ja kas kummaa, molemmat propellit pyörivät täyttä häkää!!! Virta-avain oli off-asennossa! Lämpötila 6 ast.
Miksi propellit pyörivät?
No, mikä tuo nyt oli?
-
- "Aero"
- Viestit: 397
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
- Paikkakunta: Vaasa
No, mikä tuo nyt oli?
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
Re: No, mikä tuo nyt oli?
Hiukan jälkipuhallusta, ilmeisesti moottori kävi lämpöisenä? Ainakin tonnarit voi ruveta puhaltamaan vielä pitkähkönkin ajan jälkeen vaikka itse istuisi kaljalla avaimet taskussa. 

Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-
- "Aero"
- Viestit: 397
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: No, mikä tuo nyt oli?
Auto oli seissyt tuossa paikassa puoli päivää.
Ulkolämpötila oli tuon 6 astetta, joten tuskin autossakaan missään kohdin oli paljonkaan lämpimämpää. Virta-avain ei käynyt off-asentoa oikeammalla.
En tiedä kuinka kauan propellit olisivat pyörineet, kun en sen kummemmin odotellut.
Ulkolämpötila oli tuon 6 astetta, joten tuskin autossakaan missään kohdin oli paljonkaan lämpimämpää. Virta-avain ei käynyt off-asentoa oikeammalla.
En tiedä kuinka kauan propellit olisivat pyörineet, kun en sen kummemmin odotellut.
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).