Terve,
Minulle on tulossa aika ostaa vihdoinkin kaikkien romujen jälkeen uudempi kosla. Nettiautossa on noita 9-5:sia maltillisilla kilometreilla alle 7000€:lla ja aprhaassa tapauksessa on vielä automaattia ja nahkasisustaa. Mielestäni hinta on todella alhainen mutta kannattaisiko kuitenkin kiertää moiset kaukaa? Vielä kun noilla on alle 300tkm ajeltu, niin himottaisi kyllä...
Kokemuksia kyseisestä mallista otetaan avosylin vastaan.
-Joonas-
Käytetyn 9-5:n hinnoista
-
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola
Käytetyn 9-5:n hinnoista
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Re: Käytetyn 9-5:n hinnoista
Kyllä kannattaa tarkistaa muutamia kohtia ennen ostoa.Turboissa ollu vikaa,ja huohotinpäivitys kannattaa tarkistaa.
Re: Käytetyn 9-5:n hinnoista
Pirullisen hyvä kysymys, osuu kieltämättä napakymppiin! Näistähän sitä juttua nykyisin riittää, mutta paljonko päivitys/sen tekemättömyys sitten vaikuttaa hintaan? Koneen kunnostahan ne letkut ei kerro mitään.9-5T kirjoitti:Miten toimia jos 45 euron päivitystä ei ole tehty?moke kirjoitti:Kyllä kannattaa tarkistaa muutamia kohtia ennen ostoa.Turboissa ollu vikaa,ja huohotinpäivitys kannattaa tarkistaa.
E: Täsmennetty ja vaihdettu sanamuotoa väärinkäsitysten välttämiseksi
Viimeksi muokannut Termos, Ke Touko 21, 2008 08:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Käytetyn 9-5:n hinnoista
kannattaa ensin käydä ko keilemassa niitä kalliimpia, saa vertailupohjaa noille halvemmille.
kävin sitä nettiautossa olevaa sinistä halpaa 9-5:stä kokeilemassa, ja olisin sen ottanutkin jos olisi välirahasta päässyt sopuun. Tosin kun vertaa sitä pari vuotta uudempaa ja 60tkm vähemmän ajettuu femmaan, se tuntui tosi paljon kuluneelle. Kaikki paikat oli joten kamalan löysän olosia. ja myös jos vertaa vanhempien 280tkm ajettuu femmaa. sekin tuntuu paljo jämäkämmältä. tosin sekään ei maksanut kuin karvan päälle 7ke ja ollut oikein hyvä peli.
kävin sitä nettiautossa olevaa sinistä halpaa 9-5:stä kokeilemassa, ja olisin sen ottanutkin jos olisi välirahasta päässyt sopuun. Tosin kun vertaa sitä pari vuotta uudempaa ja 60tkm vähemmän ajettuu femmaan, se tuntui tosi paljon kuluneelle. Kaikki paikat oli joten kamalan löysän olosia. ja myös jos vertaa vanhempien 280tkm ajettuu femmaa. sekin tuntuu paljo jämäkämmältä. tosin sekään ei maksanut kuin karvan päälle 7ke ja ollut oikein hyvä peli.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 22:18
- Paikkakunta: Espoon erikoistalousalue
Re: Käytetyn 9-5:n hinnoista
Juurikin näin. Itse tässä joku aika sitten vaihdoin venttiilikopan tiivisteen ja samallahan tuli sitten katsottua venttiilikoneistonkin olemus. Kilometrejä 280+, mutta kun auto ollut käytännössä pelkästään matka-ajossa ja öljynvaihtovälit ja öljynlaadut kunnossa (n. 200 tkm asti normaali huoltoväli ja sen jälkeen vaihdot aina kympin välein), niin nättiä ja kiiltävää siellä oli kannessa, kuten aiemmissakin Saabeissa. Noh, laitoin silti huohottimen päivityksen versio ykkösen(?) tilalle, kun se nyt sen kalliimpi setti ole ja vaihtotyökään mikään kovin ihmeellinen ole.Termos kirjoitti:Pirullisen hyvä kysymys, osuu kieltämättä napakymppiin! Näistähän sitä juttua nykyisin riittää, mutta paljonko päivitys/sen tekemättömyys sitten vaikuttaa hintaan? Koneen kunnostahan ne letkut ei kerro mitään.9-5T kirjoitti:Miten toimia jos 45 euron päivitystä ei ole tehty?moke kirjoitti:Kyllä kannattaa tarkistaa muutamia kohtia ennen ostoa.Turboissa ollu vikaa,ja huohotinpäivitys kannattaa tarkistaa.
E: Täsmennetty ja vaihdettu sanamuotoa väärinkäsitysten välttämiseksi
Erkki