Madallus-sarja ja iskarit
Madallus-sarja ja iskarit
Hym...mistäköhän tietäis mikä madallus-sarja tohon 9-5 on asennettu saati iskari? Madallus on tehty saabin liikkeellä. Taka iskarit alkais kuulemma olla vaihtokunnossa, mikä olis hyvä ja halpa merkki joka myös kestäis?
Saab 9-5 2,3L turbo 1997/1998
Saab 9-5 2,0L linear wagon 2000
Saab 9-5 2,0L linear wagon 2000
Re: Madallus-sarja ja iskarit
Määrittele "halpa". Helpottaa huomattavasti ohjeistusta, kun tiedetään, missä hintaluokassa pyöritään. ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: Madallus-sarja ja iskarit
No ihan huonoja ei viiti asentaa, mut sellaiset mikä olis suht edulliset ja kestävät..onko sellaisii edes?
Saab 9-5 2,3L turbo 1997/1998
Saab 9-5 2,0L linear wagon 2000
Saab 9-5 2,0L linear wagon 2000
Re: Madallus-sarja ja iskarit
Hym...no kestävät niiden pitäisi olla. Mulla ei oo hajuakaan missä hintaluokassa noi saabin iskarit menee. EX-sitikkaan tuli vaihettuu jouset ja iskarit..siihen ne kustansi jos oikein muistan jouset 50€ pari ja iskarit 75€ kpl...
Saab 9-5 2,3L turbo 1997/1998
Saab 9-5 2,0L linear wagon 2000
Saab 9-5 2,0L linear wagon 2000
Re: Madallus-sarja ja iskarit
650e oli nyt Koni Sport Kit 02- malleihin Partsforsaabs.com sivuilta postikuluineen kotiovelle suomenmaalle.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 59
- Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 23:28
- Paikkakunta: Espoo
Re: Madallus-sarja ja iskarit
Hommasin varaosavarastosta GTS:n satsin kuukausi sitten, 650 € toimituskuluineen. Muodostuu KYBin muokatuista iskareista ja H&R:n vietereistä. Madallusta tuli 30 mm ja mukavuus itse asiassa parani vaikka jäykkyyttä tuli roimasti lisää (ennen tuli merisairaaksi).
Mukana tuli sertifikaatti ja muutoskatsastuksessa ei mitään huomautettavaa. Voin suositella.
Mukana tuli sertifikaatti ja muutoskatsastuksessa ei mitään huomautettavaa. Voin suositella.
Saab 9-3 SS Aero + Hirsch vm. 2008
Exät:
Saab 9-5 3.0t V6 + Nordic II vm. 1999
Saab 99 1.85 vm. 1972
Exät:
Saab 9-5 3.0t V6 + Nordic II vm. 1999
Saab 99 1.85 vm. 1972
Re: Madallus-sarja ja iskarit
Tuolta: http://www.raidopower.se/ozyboy kirjoitti:Hym...mistäköhän tietäis mikä madallus-sarja tohon 9-5 on asennettu saati iskari? Madallus on tehty saabin liikkeellä. Taka iskarit alkais kuulemma olla vaihtokunnossa, mikä olis hyvä ja halpa merkki joka myös kestäis?
Kunnon coolerista ilo irtoaa... ZPF-*** Aero
Re: Madallus-sarja ja iskarit
Palstalla on useasti mainittu pari H&R ja Koni. Mutta onko jollakin kokemusta seuraavasta yhdistelmästä? Toimiiko yhteen? Olisi ainakin TUV-hyväksyntä.
Myynnissä PFS:llä.
- 9-5 Saloon 98' on Eibach Pro-Kit Springs (set of four) 30mm EU €219.29
- 9-5 02'-05' Koni yellow sports Dampers - SET OF FOUR EU €501.51
Ja onko tässä halvemmassa vaihtoehdossa jouset paljon huonommat, ilmeisesti Apexit.
- 9-5 02' on Koni Equipped Sports Suspension Kit EU €595.54
Jotain täytyy alustalle tehdä, alkup. iskareilla ja jousilla ajettu nyt 162 tkm.
Myynnissä PFS:llä.
- 9-5 Saloon 98' on Eibach Pro-Kit Springs (set of four) 30mm EU €219.29
- 9-5 02'-05' Koni yellow sports Dampers - SET OF FOUR EU €501.51
Ja onko tässä halvemmassa vaihtoehdossa jouset paljon huonommat, ilmeisesti Apexit.
- 9-5 02' on Koni Equipped Sports Suspension Kit EU €595.54
Jotain täytyy alustalle tehdä, alkup. iskareilla ja jousilla ajettu nyt 162 tkm.
Opel Insignia 2,0 4x4 -15
ex. Saab 9-5 2,3t BP LinearActive Griffin Aut SC -09
ex. Saab 9-5 2,3T BP Vector -06
ex. Saab 9-5 2,3t BP LinearActive Griffin Aut SC -09
ex. Saab 9-5 2,3T BP Vector -06
Re: Madallus-sarja ja iskarit
Itsellä on reilun vuoden ollut H&R + Bilstein sprint ja se ainakin on minusta hyvä, tukeva, muttei kuitenkaan liian kova. Tuota yhdistelmää PCS suositteli.
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253