huolto
huolto
itselläni on 9-5 2004 wagon ja pitäisi suorittaa välihuolto joka maksaa metro-autossa noin 300 euroa. mitä jos vien auton muualle huoltoon niin katkeaako moottorille luvattu 8 vuoden takuu. tosin kaikki paikat ei varmaan saa huoltoilmoitusta poistettua ajotietokoneelta.
Re: huolto
Eikai huoltoa tarvitse välttämättä tehdä merkkikorjaamolla. Luulisi asiansi osaavan ja tarvittavat laitteet omaavan huoltoliikkeen kelpaavan. Sen SERVICE ilmoituksen nollaus neuvotaan käyttöohjeessa, eli CLEAR nappia piti painaa muistaakseni yli 8sekkaa.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
metro autossa väittivät mootoritakuun olevan 8 v en tiä tai tietääks nekään. kiitti neuvoista
Olen ihmetellyt, kun olen sivuja lukenut, että kuinka voi olla merkkiliikkeissäMimmi kirjoitti:M-04:ssä ei ole enää 8 vuoden jatkettua huolenpito-ohjelmaa (ei siis "takuuta"). Metroautossa ei tiedetty asiaa tai valehdeltiin.
noin huono asiantuntemus. Vai onko kyseessä tahallinen pimittäminen asiakkailta, etteivät liikkeet iosin maksumieheksi. Olen itsekin törmännyt merkkiliikkeessä siihen, että foorumin tietoja pidetään "kyseenalaisina".
Viimeksi muokannut saab9520t, Su Kesä 22, 2008 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sanotaan, että Saabismi on sairautta, on se vain mukava tauti!
merkkihuolto laskuttaa jos tekee ne
Ainakin TM:n huoltovertailujen mukaan paljon jää tekemättä, vaikka laskua kertyykin.
Ainakin TM:n huoltovertailujen mukaan paljon jää tekemättä, vaikka laskua kertyykin.
9-5 Aero - 00
Turun MetroAuto on tehnyt mitä on luvannut, Kiitos koko porukalle niin varaosa kuin huollon puolelle!Julle kirjoitti:merkkihuolto laskuttaa jos tekee ne
Hinnasta voidaankin olla eri mieltä. ainakin vähän!

46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Mutta foorumilla nauretaan merkkiliikkeelle,ainkin välilläMerkkiliikkeessä ei todellakaan naureta foorumille.

Saab 9-3 TTID Vector 2008