Turvavöiden muistutin

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
voltti
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 17:09

Turvavöiden muistutin

Viesti Kirjoittaja voltti »

Miten saa tuon ärsyttävän dingeli-dongeli-äänen pois. Yksi keino on tietysti laittaa turvavyö kiinni ennen käynnistystä, mutta onko muita keinoja?
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2708
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

En nyt 100% varma ole, mutta mielestäni huollossa pystyvät ohjelmoimaan pois tuon pimpelipompeli-äänen :!:
Tomppa & Saabit myyty :(
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

No minä taas olen 100% varma, että huollossa sen saa pois pimpottamasta kun itseltäni se siellä poistettiin. Valitettavasti itse tuolle ei voi tehdä mitään.
Toby
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 11:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Toby »

Muistakaa kuitenkin, että siitä :twisted: :evil: pimpelipomista oli EuroNCAP:n viides tähti kiinni!

Eli vasta kun Saab lisäsi tuon Sinänsä täysin älyttömän ominaisuuden, niin tuon arvostetun turvallisuustestaustahon mielestä 9-5 ansaitsi olla viiden tähden auto... Sillä että aikanaan 9-5 oli turvallisin siihen asti testattu auto Sinänsä, ei ollut merkitystä, kun tällainen varuste puuttui...

Suhtaudun itse ääneen huumorilla, vaikka myönnän että se ärsyttää minuakin. Mutta tuleepahan joskus laitettua vyö kiinni jo ennen kuin käynnistää!
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2708
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Ei tuo ääni kyllä yhtään häiritse mua, kun se vaan pari kertaa tuuttaa. Volvossa jatkuva ja noissa S60/V70/S80 vielä ihan siedettävä se ääni, mutta XC90:ssä aluksi kuuluu hiljaisena, mutta nopeuden noustessa musiikki hiljenee ja tuuttaus käy todella rasittavaksi ja kovaääniseksi, joten tulee siinä kohdin viimeistään laitettua vyö kiinni, mutta on se yleensä muutenkin kiinni mutta sitä kun joskus unohtaa :)

Menee kyllä aika pahasti OT, mutta on aivan naurettavaa, että noista turvavyönvaroittimista saa pisteitä, maksimissaan jopa 3 :!: :!: :!: :evil:
Tomppa & Saabit myyty :(
Vastaa Viestiin