Leimakonttorilla huomasivat, että oli oikeanpuolen parkkivalo pimeänä. Malli on siis vm 2001, eli viimeinen, jossa pyyhkimet. Luonnollisesti tuo oikeanpuoleinen on kivasti noiden turbon letkujen takana, joten se on vähän hankalassa paikassa, onneksi on pienet kädet.
Mutta asiaan: yritin sitä irrottaa eilen ja olipas tiukassa! Hauskaa siinä oli se, että kanta pyöri ihan sujuvasti mutta ulos ei tullut. Ajattelin nyt kysyä, että olisko jollakin jotakin kikkakolmosta, jolla sen voisi saada kohtuullisella voimalla irti vaan pitääkö vaan lähteä sillä, että raaka voima on se, mikä jyllää?
Olen toisen puolen vaihtanut aiemmin, joten tiedän, ettei siinä ole mitään kierteitä tms. Silloin oli helpompi vetää, kun oli tilaa vetää. Tuolla puolen ei ollut eikä sillä hetkellä edes ollut työkalupakkia mukana, jotta olisi voinut joillakin pihdeillä koittaa. Itse asiassa ne vanhempien Saab-mallien mukana tulleet omituiset pihdit olisivat voineet olla tuossa hommassa ihan asiaa...
Ps. näemmä printtaavat nyt joka kerta katsastuksessa uuden rekkariotteen. Ja siihen sitten pitää moinen pikkuvika kirjata!
Parkkivalon poltin
Re: Parkkivalon poltin
Ja kun polttimoiden kesto on yleensä n 3kk niin saat sakot korjauskehotuksen laiminlyönnistä vaikka olet polttimon vaihtanutkin... Nimim. Parkkipolttimokin kesti alle vuoden?
------------------------------------
Audi A4 1,8t Quattro
Audi A4 1,8t Quattro
Re: Parkkivalon poltin
No jaa, neljä vuotta mulla tuo auto on ollut ja tuo on toinen parkkipoltin, jonka siihen olen joutunut vaihtamaan. Tosin eipä noita ole paljoa polteltukaan.Hece R kirjoitti:Ja kun polttimoiden kesto on yleensä n 3kk niin saat sakot korjauskehotuksen laiminlyönnistä vaikka olet polttimon vaihtanutkin... Nimim. Parkkipolttimokin kesti alle vuoden?
-
- "Viggen"
- Viestit: 555
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2003 10:02
- Paikkakunta: Lemi
Re: Parkkivalon poltin
Ne tuppaavat palamaan aina, vaikket poltteliskaan, jos on valot päällä.
9000 CSE 2.3 Turbo S -98