Huoltoliikkeet

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Avatar
o--o
"Aero"
Viestit: 328
Liittynyt: Pe Heinä 29, 2005 12:19
Paikkakunta: Helsinki

Huoltoliikkeet

Viesti Kirjoittaja o--o »

Länsiauton Herttoniemen toimipiste on näköjään lopettanut toimintansa. :( Pitäisi löytää uusi paikka jossa huollattaa Saabinsa.
Onko eri paikoissa hinta- tai laatueroja? Kannattaako huollattaa missään "nyrkkipajassa" joka ei ole valtuutettu Saab-huolto? Onkohan näillä edes TEK:iä tai muita tarvittavia laitteita? (Aiempaa vanhaa Saabiani huollatin kävelymatkan päässä olevassa "nyrkkipajassa", eikä ollut mitään valittamista työn laadussa koskaan. Mutta eipähän noissa vanhemmissa autoissa ollut mitään prosessoreita tms elektroniikkaa joka vaatisi erikoislaitteita.)

Millainen paja on Metroauton Cityhuolto Helsingin Kalliossa? Se olisi ainakin hyvien julkisten kulkuyhteyksien varrella?
iikoo
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 12:20

Re: Huoltoliikkeet

Viesti Kirjoittaja iikoo »

o--o kirjoitti:Länsiauton Herttoniemen toimipiste on näköjään lopettanut toimintansa. :( Pitäisi löytää uusi paikka jossa huollattaa Saabinsa.
Onko eri paikoissa hinta- tai laatueroja? Kannattaako huollattaa missään "nyrkkipajassa" joka ei ole valtuutettu Saab-huolto? Onkohan näillä edes TEK:iä tai muita tarvittavia laitteita? (Aiempaa vanhaa Saabiani huollatin kävelymatkan päässä olevassa "nyrkkipajassa", eikä ollut mitään valittamista työn laadussa koskaan. Mutta eipähän noissa vanhemmissa autoissa ollut mitään prosessoreita tms elektroniikkaa joka vaatisi erikoislaitteita.)
Itse olin Katajan Jorman asiakas vuosia. Nyt Jorman lopetettua olen käyttänyt Espoossa sijaitsevan Torek-auton palveluja, myöskin entisiä saabilaisia. Olen ollut tyytyväinen työn laatuun ja palveluun. Toki onhan tuonne Kavallinpeltoon matkaa Helsingin keskustasta, mutta kulkuyhteydet tuonne ovat ihan hyvät. Leppävaaraan pääsee junalla aika usein ja siitä pieni bussimatka päälle.

Näemmä ovat saaneet aikaiseksi www-sivutkin: http://www.torek-auto.fi/
saabistinet
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:55
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Huoltoliikkeet

Viesti Kirjoittaja saabistinet »

Mistähän syystä toi Hertsikan piste on lopetettu ? Ei ole mitään kuulunut asiasta etukäteen :(

Nyt ei sitten kait ole stadin puolella muita korjaamoita kun Tapanilassa R.Westerlund. Mutta omien sanojensa mukaan ei montaa vuotta enää aio pitää pajaa.

Itsekin käytin autoa tuolla Hertsikassa mieluusti sen takia, että pääsi kätevästi junalla ja Metrolla stadin sisällä.
Magneetti on ikävässä paikassa julkisen liikenteen näkökulmasta, matka kotiin on lyhyehkö, mutta vaatii seutulipun.

Westerlundilta nyt pääsee kotiin vartissa kävellenkin :D


TERO
Tero Wiheriäkoski / Kotka (SCF #1135)
Saab 9-5 SE Wagon 3.0t A -2000 (harraste, ei ajossa, myynnissä)
http://saab.jthima.com
Avatar
o--o
"Aero"
Viestit: 328
Liittynyt: Pe Heinä 29, 2005 12:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huoltoliikkeet

Viesti Kirjoittaja o--o »

iikoo kirjoitti:Toki onhan tuonne Kavallinpeltoon matkaa Helsingin keskustasta, mutta kulkuyhteydet tuonne ovat ihan hyvät. Leppävaaraan pääsee junalla aika usein ja siitä pieni bussimatka päälle.
Espoo on kyllä liian kaukana. Itse asun Helsingin itäisimmissä osissa. Helsingin keskusta on siitä hyvä paikka, että sieltä pääsee kotiin metrolla hetkessä - paisti että ei sitä välttämättä ole menossa kotiin sen jälkeen kun tuo/vie auton.

Huollosta yleensä, että työpaikan vaihdon myötä autoilutarpeeni on romahtanut. Viime vuonna tuli ajettua vain noin 5000 km. Herää kysymys että riittäisiköhän pelkkä öljynvaihto? Jos auto olisi vähän vähemmän arvokas, niin en teettäsi muuta kuin öljynvaihdon jossain nyrkkipajassa. Katsastettukin se on juuri äsken.
Vastaa Viestiin