Taas kerran virisoftista...

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
soap95
"Aero"
Viestit: 396
Liittynyt: Ma Loka 16, 2006 21:10
Paikkakunta: Orimattila

Taas kerran virisoftista...

Viesti Kirjoittaja soap95 »

Virikuume valloillaan :twisted: Nyt tarttis' saada jostain varmuutta kuinka uuden(lue:vuosimallin) täyspaine-boksin voi -02 2,0t:hen laittaa. Koska voisin kuvitella että joka vuosimallissa on pyritty korjaamaan aiempien mallien softa-bugeja sekä parantamaan ajokäytöstä (kaasupolkimeen reagointi yms.). Onko jossain vaiheessa tullut anturi-puolelle tmv. sellaisia muutoksia jotka vaikuttaisi ettei sen vuosimallin softa kävisi. -02:ssa on jo esim. 2 lambdaa. Tehot lienee samoja kaikissa (+185).
Opel Insignia 2,0 4x4 -15
ex. Saab 9-5 2,3t BP LinearActive Griffin Aut SC -09
ex. Saab 9-5 2,3T BP Vector -06
soap95
"Aero"
Viestit: 396
Liittynyt: Ma Loka 16, 2006 21:10
Paikkakunta: Orimattila

Re: Taas kerran virisoftista...

Viesti Kirjoittaja soap95 »

No niin,
Nyt on kärryssä -08-tehdasviri ja hyvin pelaa :). Kaasupolkimen toiminta paljon jouheampaa (lue: alussa pitempi alue jossa tehoa tulee maltillisemmin). Paljon mukavampi ajella kaupunkiruuhkissa.
Suurin muutos on TCS:n toiminnassa verrattuna aiempaan -01-viriin. Ennen oli on/off-touhua joten meinasi hyytyä meno liukkaalla. Nyt lähtee mukaan ja säätää "lennossa" eikä vie tehoja kokonaan pois. Kiihtyy sohjossakin tosi hyvin, vaikka tcs-valo palaa ja tuntee että kyllä siellä vähän rajoitetaan sutimista.
Tuntuu että kylmänä lähtisi hieman herkemmin käyntiin (voi olla kyllä yleispositiivisenvaikutelman luomaa harhamaa, vai mitä se nyt oli :D ).
Kiitokset JCarlsson yhteistyöstä.
Opel Insignia 2,0 4x4 -15
ex. Saab 9-5 2,3t BP LinearActive Griffin Aut SC -09
ex. Saab 9-5 2,3T BP Vector -06
Vastaa Viestiin