Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Moro,
Mistä voisi saada Vm 2001 saabille 2,0 T vaihtomoottorin? Joku jolle olisi takuu? Ideoita mistä voisi kysellä ja hintaarvioita? Kiitos
Mistä voisi saada Vm 2001 saabille 2,0 T vaihtomoottorin? Joku jolle olisi takuu? Ideoita mistä voisi kysellä ja hintaarvioita? Kiitos
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Mikäs koneessa on vikana, riittääkö pelkkä alakerta? Jyväskylän Procarilla on parhaillaan käynnissä alakerran vaihtoviikot, jono 9-5:sia pihassa jotka odottavat koneremonttia ja lavoittain uusia alakertoja hallissa... Hinta asennettuna noin 4000e. http://www.speedparts.se/shop/prod/res_ ... otor.shtml
Kysy tarkemmin Rikulta puh, 014-282200.
Eski
Kysy tarkemmin Rikulta puh, 014-282200.
Eski
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Jyväskylän Procarilla on parhaillaan käynnissä alakerran vaihtoviikot, jono 9-5:sia pihassa jotka odottavat koneremonttia ja lavoittain uusia alakertoja hallissa... Hinta asennettuna noin 4000e.
Vaivaiset 4000€!! ihanan kallista.. jättäisin kyllä oman saabini räystään alle mätänemään jos siihen tulisi ton hintainen remontti. Vielä kun ajattelee että pitäis laittaa toi raha siihen että tehdään uusi kone vakio/alkuperäisillä osilla
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Joo vähän kalliilta tuo tuntuu. Pelkkä alakerta ei riitä. Turbon lisäksi pitää ilmeisesti vaihtaa keula eli ne kaksi nokkaketjua yms...
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Tuossa paketissahan on kaikki ketjuineen, ainoastaan nokka-akselin rattaat uupuvat. Siis onhan tuo sentään puolimoottori.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Jep, kannattaa kysyä tarjous myös merkkihuollosta, jos tuo tuntuu kalliilta...
Eski
Eski
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Voi ostaa myös "halpaa" laatua romikselta:Eski kirjoitti:Jep, kannattaa kysyä tarjous myös merkkihuollosta, jos tuo tuntuu kalliilta...
Eski
http://www.fusti.fi/osahaku/osan_tiedot ... 571&oid=16
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Kone ruotsista 1000-1500Eur rahteineen esim. osoitteesta http://www.stcs.nu ja firaabeli-asennus suomessa 500-1000Eur.
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Kannattaa muistaa, että käytetyt purkukoneet on myös remontoitava ennen asennusta. Niissä on kuitenkin jakopää soseena, männänrenkaat jumissa ja öljykanavat tukossa jne. PCS:n kautta uusi alakerta ei ole kallis, asennuksen voi tietysti tehdä vaikka itse, kaikkihan nyt tuollaisen perushuollon osaavat tehdä
Eski
Eski
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Perskules. Mikäs niitä 9-5:n koneita edelleen hajottelee jonoksi asti... meinasin päivittää 9tonnisen uudempaan, kun just tuli 400 tkm täyteen ja avaamattomalla motilla. Uskaltaakos tässä vaihtaa...Eski kirjoitti:Mikäs koneessa on vikana, riittääkö pelkkä alakerta? Jyväskylän Procarilla on parhaillaan käynnissä alakerran vaihtoviikot, jono 9-5:sia pihassa jotka odottavat koneremonttia ja lavoittain uusia alakertoja hallissa... Hinta asennettuna noin 4000e. http://www.speedparts.se/shop/prod/res_ ... otor.shtml
Kysy tarkemmin Rikulta puh, 014-282200.
Eski
* Saab 9k 2.3t *
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=23&t=15138
Jos tuo pelottaa, niin kannattaa etsiä M2004 tai uudempi...
Eski
Jos tuo pelottaa, niin kannattaa etsiä M2004 tai uudempi...
Eski
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Olipa kallis remppahinta, vaikka tuleekin varmasti osaavilla pojilla kerralla kuntoon.
Ja ei varmaan kyllä linjassaan kallis jos jonoksi asti autoja on... Mutta jäis kyllä multakin teettämättä remppa joka maksaa puolet auton arvosta ja jälleenmyyntiarvon kasvu täysi nolla.
Toivottavasti ei satu kohdalle....
Kai nämä hinnat johtuu siitä että autoKORJAAMOT ja autonKORJAAJAT on harvassa nykyään. Huoltajia ja colalla käyviä mikromikkoja(vaikka näitäkin nykyään tarvitaan) löytyy kyllä, jotka osaavat ohjeista seuraten heittää sen puolimoottorin nippanappa paikalleen, mutta ei enää suunnitella koneremppaa koneistuksineen takuuajan ohittaneen vanhemman auton omistavalle JÄRKEVÄSTI. Ei nuo patarautakoneet siitä nyt ole mihinkään muuttuneet etteikö ne yläjyrsimelle ja aarporalle nöyrtyisi yhä. Tuskin sieltä mönjääntyneestä tai mitä vain kohdanneesta koneesta nyt menee kovin suurta prosentia osista vaihtoon?!?
Ja ei varmaan kyllä linjassaan kallis jos jonoksi asti autoja on... Mutta jäis kyllä multakin teettämättä remppa joka maksaa puolet auton arvosta ja jälleenmyyntiarvon kasvu täysi nolla.
Toivottavasti ei satu kohdalle....
Kai nämä hinnat johtuu siitä että autoKORJAAMOT ja autonKORJAAJAT on harvassa nykyään. Huoltajia ja colalla käyviä mikromikkoja(vaikka näitäkin nykyään tarvitaan) löytyy kyllä, jotka osaavat ohjeista seuraten heittää sen puolimoottorin nippanappa paikalleen, mutta ei enää suunnitella koneremppaa koneistuksineen takuuajan ohittaneen vanhemman auton omistavalle JÄRKEVÄSTI. Ei nuo patarautakoneet siitä nyt ole mihinkään muuttuneet etteikö ne yläjyrsimelle ja aarporalle nöyrtyisi yhä. Tuskin sieltä mönjääntyneestä tai mitä vain kohdanneesta koneesta nyt menee kovin suurta prosentia osista vaihtoon?!?
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business
#1814
#1814
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Saakos nykyään enään uudehkoihin autoihin ylikoko mäntiä?
Re: Saab 9-5 2.0 t vaihtokone
Kyllä saapi .MrG kirjoitti:Saakos nykyään enään uudehkoihin autoihin ylikoko mäntiä?
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.