Tämmöistä jälkeä syntyy kun ajaa tän päivän myräkässä 300 kilsaa. Oli myös pyöräkotelot suht täynnä tavaraa. Lumiharjalla niitä tuli putsattua, et aamulla pääsee liikkeelle, ettei jäädy sinne renkaiden ympärille.
http://opli76.kuvat.fi/kuvat/Saab/23112 ... 9.jpg/full
Luminen "perse"
-
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
Luminen "perse"
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Re: Luminen "perse"
Ilmeisesti samasta ilmiöstä oli kyse kun aamulla huomasin että oli helkkarinmoinen lätäkkö auton alla tallissa. Täällä ei tunneta käsitettä lattiakaivo sen kummemmin kylpyhuoneissa kuin autotalleissakaan...
Lunta tuli eilen semmoiset 10 senttiä ja hauskaa oli. Tuli testattua miten V-nopeusluokan leveät kitkat pitävät lumessa ja kyllähän se vähän semmoista enempi styyrailua on kuin ajamista. Osapuilleen sinne mennään minne haluaa, mutta aika vahva tarve on ennakoivalle ajotyylille. Hidastuvuus on aika nollassa. Lumella pito on vielä kohtalainen, mutta sohjossa kehno. Alussa oli hankalaa mutta sitten hoksasin ottaa ESP:n pois ja johan alkoi sujumaan. Kässäri antaa näemmä äänimerkin aina kun sitä käyttää vauhdissa.
Paikalliset ovat tietysti kesärenkaineen aivan sekaisin ja ajavat n. 10 km/h aina siihen asti kunnes eka kerran lyö tyhjää. Sitten polkaistaan kaasu pohjaan ja ihmetellään miksi mersu on poikittain. Naapuri ei meinannut päästä liikkeelle pösöllään vaikka ihan täydellä kaasulla yritti. Kävi sitten hakemassa autotallistaan pahvilaatikoita joita asetteli renkaitten alle. Ei auttanut...
Semmoisenkin ihmeen pääsi kokemaan että karautin ylämäessä ohi uudesta RS6 Avantista kun ei silläkään päässyt eikä kyennyt etenemään kahtakymppiä kovempaa. Luulisi kyllä että quattro ja 580 hp antaa etenemiskykyä, mutta ei.
Lunta tuli eilen semmoiset 10 senttiä ja hauskaa oli. Tuli testattua miten V-nopeusluokan leveät kitkat pitävät lumessa ja kyllähän se vähän semmoista enempi styyrailua on kuin ajamista. Osapuilleen sinne mennään minne haluaa, mutta aika vahva tarve on ennakoivalle ajotyylille. Hidastuvuus on aika nollassa. Lumella pito on vielä kohtalainen, mutta sohjossa kehno. Alussa oli hankalaa mutta sitten hoksasin ottaa ESP:n pois ja johan alkoi sujumaan. Kässäri antaa näemmä äänimerkin aina kun sitä käyttää vauhdissa.
Paikalliset ovat tietysti kesärenkaineen aivan sekaisin ja ajavat n. 10 km/h aina siihen asti kunnes eka kerran lyö tyhjää. Sitten polkaistaan kaasu pohjaan ja ihmetellään miksi mersu on poikittain. Naapuri ei meinannut päästä liikkeelle pösöllään vaikka ihan täydellä kaasulla yritti. Kävi sitten hakemassa autotallistaan pahvilaatikoita joita asetteli renkaitten alle. Ei auttanut...
Semmoisenkin ihmeen pääsi kokemaan että karautin ylämäessä ohi uudesta RS6 Avantista kun ei silläkään päässyt eikä kyennyt etenemään kahtakymppiä kovempaa. Luulisi kyllä että quattro ja 580 hp antaa etenemiskykyä, mutta ei.
ex-Saab 9-5 Aero Sedan -02
nyky-Saab BMW 535dAT -06
nyky-Saab BMW 535dAT -06
Re: Luminen "perse"
Itse ihmettelin matkalla mikä kolisee, 30km ajon jälkeen (pikkuteitä) oli farkun helmat muuttunut tällaisiksi
ihme että kolisee. oli muuten tiukassa!



9-5 aero ´00 Biopower + jotain pientä jännää.
#1420
#1420