Tomaattimehulaatikon lauhduttimen tai oikeastaan lämmönvaihtimen putket on sen verran ruosteessa että punaista on alkanut näkyyn lumessa. Mietin että oiskohan tuo lämmövaihdin tarpeen ollenkaan, vai laittaisko letkun yhdistämään laatikon tulo ja meno reijät, tai jos siihen väliin laittais vielä suodattimen niin tulis oikein lisähyötyäkin. Mitäs olette mieltä ajatuksesta?
9-5 2,3T -98
AUTOMAATIN LAUHDUTIN?
AUTOMAATIN LAUHDUTIN?
#2904
9-5 SE -98 2,3t autom. BioPower
Pontiac Firebird Trans Am -91 T-Top LT1+4L60E
9-5 SE -98 2,3t autom. BioPower
Pontiac Firebird Trans Am -91 T-Top LT1+4L60E
Re: AUTOMAATIN LAUHDUTIN?
Niin kyllä se öljynjäähdytin on siihen vesisyyläriin ihan tarkoituksella integroitu.
Siitä en tiedä onko tarkoitettu kylmällä kelillä lämmittämään öljyä??
Vaihda ihmeessä ne putket ajoissa kuntoon. Automaattia ei kannata rikkoa ihan huvikseen.
Tässä tallilla sivusta katsellut tuota kolkin automaatti rempan ihanuutta.
Siitä en tiedä onko tarkoitettu kylmällä kelillä lämmittämään öljyä??
Vaihda ihmeessä ne putket ajoissa kuntoon. Automaattia ei kannata rikkoa ihan huvikseen.
Tässä tallilla sivusta katsellut tuota kolkin automaatti rempan ihanuutta.
Re: AUTOMAATIN LAUHDUTIN?
Jep, eipä todellakaan ole tarkoitus särkeä laatikkoa ihan tahallaan. Pistin hydrauliputkella reijät yhteen että jää aikaa miettiä parasta jatkotoimenpidettä, helpointahan olis viedä rahaa Saabin varaosatiskille muutama satku ja laittaa uudet orkkisletkut paikoilleen. Mutta kun on mielessä muutama tarina siitä että automaattiöljyt ja jäähdytinnesteet on sekaisin laatikossa lauhduttimen takia... (en tiedä onko Saabeissa käynyt näin) Olishan yksi mahdollisuus laittaa norm. lauhdutinkenno letkujen väliin, epäilenpä vaan että koko lauhdutin on turha normaali ajossa, ilman asuntovaunua tai vuoristoa.
#2904
9-5 SE -98 2,3t autom. BioPower
Pontiac Firebird Trans Am -91 T-Top LT1+4L60E
9-5 SE -98 2,3t autom. BioPower
Pontiac Firebird Trans Am -91 T-Top LT1+4L60E