Surffailessa törmäsin tuonne. Sänkt 30mm (H&R) lukee tiedoissa. Tyylikäs kiilamainen muoto kiinnitti huomion eikä ole lässähtänyt lahna (sorry tontittajat ). Onko tuossa nyt sitten jäänyt vahingossa liian pitkät iskarit taakse vai tuleeko H&R jousilla aina tollainen kiilamuoto madalluksesta huolimatta
9-5 kombi -02 2,3 man E85 TD04-15T-06 muutti varaosiksi Etelä- Pohjanmaalle.
9-5 kombi -09 Griffin Vector 2,3 man BP
Minulla ja monella muullakin tällä foorumilla on alla juuri nuo H&R:ät. Minun mielestä ei ihan jätä perää tarpeeksi ylös, eli pikkaisen näyttää siltä että roikkuisi tuohon keulaan nähden. Muistan että joku muukin täällä joskus kirjoittanut samasta tapauksesta ja oli sitten vaihtanut vissiin takajouset toisiin...
Siis kysehän on vain äärimmäisen pienestä kosmeettisesta haitasta. Muuten ajoltaan tuo setti ollut 10+ -arvoinen. Iskareina Bilsteinit. Suosittelen.
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Niinkuin tami tuossa sanoikin niin ei noilla sitä kiilamaisuutta saada. Itsellä H&R & Bilsteinin yhdistelmällä perä roikkui hieman häiritsevästi. Ei auttanut kuin laitattaa sentin korotuspalat takaiskareihin. Nyt sivuprofiili näyttää aika hyvältä.
Onko joku tullut mitanneeksi välimatkaa etupyörän keskiön keskipisteestä lokasuojan reunaan? Kysymys liittyy oman 9-5 vietereiden mahdolliseen vaihtoon.
Mielestäni kyseinen auto ja korimalli on todennäköisesti kaunein tällä vuosituhannella myyty farkkumallin käyttöauto. Mielipiteeseen ei tietenkään vaikuta, että omistan sellaisen ja kuola valuu tasaisesti molemmista suupielistä ihmetellessäni kyseisen yksinkertaisen perheauton kuvia.
Kulkuvälineenä enää maastopyörä (vaikka ajokortti on taskussa)
Itellä ollut femmasa Koni/H&R yhdistelmä alla n. 4v ja 70tkm ja on tuo etupää tippunut jonkun verran ajan myötä, takapää ei niinkään paljoa. rupeaa pikkuhiljaa olemaan sellainen kun pitäisi!