Saab 9-5 Aero 2.3 TS Wagon

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
NeroSaab
"Ruisku"
Viestit: 106
Liittynyt: To Syys 11, 2003 17:09
Paikkakunta: Italia

Viesti Kirjoittaja NeroSaab »

jes eiku si grazie.

Ovat ainakin samalla akselilla samat ....

No, niin ajattelinkin että perkele, sanottuani sen huoltopäällikölle ( :lol: ),
huomasin että kaikki uudet BMWt 730d myöten esittelytilan lattialla oli pompotettu lyijyt vanteent reunaan ..... oho ... Suomipoika näin oppii.

Otan kuvan ja saatte ihastella ,,,, kippis.
8)
Äidillä oli ennen kaks ysiysiä,
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...

Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
NeroSaab
"Ruisku"
Viestit: 106
Liittynyt: To Syys 11, 2003 17:09
Paikkakunta: Italia

Viesti Kirjoittaja NeroSaab »

moi, 95T,

jos kompura lähtee +13C käyntiin ECONilla niin mulle se kävis oikein hyvin, vai mitä tarkoitit ettei sitä (ECON) tarvi koskaan käyttää.
Näillä korkeuksilla ACtä käytetään kyllä paljon eli ei se talveksi seisomatta jäis, joka tapauksessa, mielipiteitä kehiin ...

Lyijypainot olis mullekin ok, ajattelin vain että olis noissa renkaissa liimapainoillekin tilaa ja paikkaa, ja sitä oikeastaan tarkoitin että nuo lyijyt oli niin surkeesti laitettu että yks jo lähti kotio tulessa vauhdissa irti.
Eli ny ei oo niitäkään kaikkia....
Äidillä oli ennen kaks ysiysiä,
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...

Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
Vastaa Viestiin