Ahtoputki femmaan

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
karkivi
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 19:22
Paikkakunta: Kotka

Ahtoputki femmaan

Viesti Kirjoittaja karkivi »

Tuli laitettua uusi ahtoputki tuon muovisen pillin tilalle. Tuli mieleen kysyä muilta jotka ovat laittaneet isomman aluputken tuon orkkiksen tilalle, niin mitä olette tehneet tuollehaaralle joka lähtee imusarjan ja tehostajan letkusta ahtoputkeen ennen läppäkoteloa. :?

Itse tuli tuo tulpattua, mutta löytyykö fiksumpia ratkaisuja joltakin?

Tuntui pelaavan hyvin kun osti kunnon klemmareita liitoksiin. Parilla yrittämällä lähti ensin letku irti kuulerin päästä ja sitten ennen läppää. :) Anto klemmarit periksi kun polkas kunnolla. :oops:
9-5 2,3t(+) Vector wagon -02
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74
jkotka
"Aero"
Viestit: 320
Liittynyt: La Marras 26, 2005 17:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ahtoputki femmaan

Viesti Kirjoittaja jkotka »

ei ole kokemusta koska mulla ei taida olla niin raju vehje että loppuis toi orkkisputki kesken, mutta en ny oikei ymmärtäny mitä haaraa tarkotit?

mun muistaakseni ahtoputkesta lähtee toiselle mapille piuha sekä by-passi, olikos siinä vielä jotain muutakin kiinni?
-
Janne #2769 stcf #40
karkivi
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 19:22
Paikkakunta: Kotka

Re: Ahtoputki femmaan

Viesti Kirjoittaja karkivi »

Ainakin vm. -02 2,3t:ssä orkkis ahtoputkesta lähtee yksi kovamuovinen "letku" juuri ennen läppäkoteloa ja liittyy samaan kuin tehostajalle menevä putki imusarjasta. On kiinni pikaliittimellä ahtoputkessa.

Se map ja by-bas on ihan eri juttuja.

Tosin ei sillä varmaan ole niin suurta väliä kun näyttäis toimivan hyvin tulpattuna.
9-5 2,3t(+) Vector wagon -02
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74
Vastaa Viestiin