kellään sumareita

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
napalmi
"Tuplakaasari"
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Loka 08, 2004 16:20
Paikkakunta: Tuusula

Re: kellään sumareita

Viesti Kirjoittaja napalmi »

Christoffer kirjoitti:
Eski kirjoitti:Tilaa PCS:ltä tuollaiset, niin ei mene enää rikki (ja on halvemmat):
Kuva

Eski
Noissa on vissiin ihan suoraan sopivat liittimet ja kiinnikkeet sopii hyvin?
Olisipa vielä kuvaa femmasta (mielellään alkupään aerosta )jossa nuo paikoillaan
Kiinnikkeet käy suoraan. Ei ole suoraan käypiä piuhaliitoksia. Apikoilla omassa kiinni ja ei mielestäni huononnäköiset ollenkaan punaisen Aeron keulilla. Mielestäni "tuimemman" näköiset. Ihan koristeena itselläkin. Koskaan en käytä.
Juhaska
"Hirsch"
Viestit: 802
Liittynyt: Ke Elo 03, 2011 17:47
Paikkakunta: Kemijärvi

Re: kellään sumareita

Viesti Kirjoittaja Juhaska »

Lainaanpa vähän vanhaa topic:ia, eli ongelmana olisi vm -04 9-5 aero:n hajonnut sumuvalon lasi.
Tilasin tuossa uuden parin sumareita edellä mainittuun autoon ja kysymys kuuluu, että onko umpioiden vaihto mahdollista vain ja ainoastaan auton alapuolelta, eli puskurin alta kuten polttimot?
Vai onnistuuko sen mustan "kehyksen" irroitus etupuolelta ja vaihto sitä kautta ilman, että autoa nostetaan ilmaan, kun ainakin edellisessä autossani (ei tosin Saab) tämä onnistui suhteellisen helposti?

Olen uusi saabisti, niin nämä Ruotsin laitteet on minulle vielä vähän outoja ja sen vuoksi tässä nyt kyselen, ihan vain varmuuden vuoksi. :)

Auto on ollut minulla vasta reilun kuukauden, mutta jatkojalostus suunnitelmia olen ehtinyt jo tekemään, mutta mahdollisia kysymyksiä niistä tulee sitten muualle...
Vastaa Viestiin