Tervehdys Kuopiosta!
Päivitin tuossa pari viikkoa sitten NG turbosatkun 2000 vuosimallin 9-5 aeroon! Hieman kyllä tuntuu olevan ajettavuudessa eroa, vaikka ei se satkukaan huono ollut. Tuo ilmastointikin on hieno lisä näillä harvoilla hellekeleillä. Jopa niin hieno, ettei tässä ole malttanut ajaa moottoripyörällä ollenkaan?! Kilometrejä olen ehtinyt saappiini hangata parin viikon aikana yli 3k, joten kohta tässä pitäisi alkaa varailemaan 110tkm huoltoa(kuulemma kalliskin). Ko. suappi on siis varsin vähillä kilometreillä ajettu pari vuotta sitten saksasta tuotu. Pintapuolisesti näyttäisi, ettei turkinpojatkaan ole hirveästi mittaria ruuvailleet
Mainittakoon nyt vielä, että uudempi huohotinpäivitys näytti olevan jo asennettu, ja öljyä tykkää hitusen syödä, mutta en aio moisesta säikkyä tulevaisuudessakaan!
Hieno laite kaikenkaikkiaan
Sairaus paheni!
Re: Sairaus paheni!
No kyllä nyt kannattaisi mennä jo hoitoon!ritke kirjoitti:Tuo ilmastointikin on hieno lisä näillä harvoilla hellekeleillä. Jopa niin hieno, ettei tässä ole malttanut ajaa moottoripyörällä ollenkaan?!
Kyllä mulla sentään tuo mp voittaa ilmastoidun saapin myös näillä keleillä, vaikka hikistä hommaa onkin kaikkine ajokamoineen...
Onnea uudelle autolle!
Subaru Legacy -08 BoxerDiesel
Triumph Sprint ST 1050
Ex: 9-5 2,0t A Vector Wagon -04, 9000 CS 2,0t -97 MapTun, 9000 CS 2,3i -95
Triumph Sprint ST 1050
Ex: 9-5 2,0t A Vector Wagon -04, 9000 CS 2,0t -97 MapTun, 9000 CS 2,3i -95
Re: Sairaus paheni!
nojoo, kaveri osti sentään kuitenkin AEROnPeetu kirjoitti:No kyllä nyt kannattaisi mennä jo hoitoon!ritke kirjoitti:Tuo ilmastointikin on hieno lisä näillä harvoilla hellekeleillä. Jopa niin hieno, ettei tässä ole malttanut ajaa moottoripyörällä ollenkaan?!
Kyllä mulla sentään tuo mp voittaa ilmastoidun saapin myös näillä keleillä, vaikka hikistä hommaa onkin kaikkine ajokamoineen...
Onnea uudelle autolle!
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Sairaus paheni!
Totta... Tuo on kyllä lieventävä tekijä, mutta ei silti saa vieläkään minulta täyttä ymmärrystä.peinu kirjoitti: nojoo, kaveri osti sentään kuitenkin AEROn
( illa ehtii ajella sateella ja talvella)
Subaru Legacy -08 BoxerDiesel
Triumph Sprint ST 1050
Ex: 9-5 2,0t A Vector Wagon -04, 9000 CS 2,0t -97 MapTun, 9000 CS 2,3i -95
Triumph Sprint ST 1050
Ex: 9-5 2,0t A Vector Wagon -04, 9000 CS 2,0t -97 MapTun, 9000 CS 2,3i -95
Re: Sairaus paheni!
Täältä suunnalta ymmärrystä kyllä heruu. Onnea uudelle kulkineelle. Itse ajelisin kesät cabbe Saabilla paljon ennemmin kuin 2 pyöräisellä.
MP Foorumia lainaten:
"Moottoripyörä on upea harrastusväline, monille myös välttämätön ajokki työmatkoille jne. Mutta myös äärettömän vaarallinen kapistus huolimattomasti käytettynä. Kun lähtee ajelulle, tulisi keskittyä siihen ajamiseen ja unohtaa kaikki murheet ja muut ajatukset, jotka vievät huomion ajamisesta. Ja ennakoida muuta liikennettä, yllättäviä tilanteita, joita on jos jonkin näköisiä. Kuopat tiessä, irtohiekat, puiden lehdet, eläimet, pikkulapset, mummot, vaarit jne. Kun nyt moottoripyöräkanta on räjähdysmäisesti kasvanut, on todennäköistä, että varsinkin nyt lomakausien alkaessa moni uusmotoristi lähtee kasvavan liikenteen joukkoon ensimmäisille pidemmille lomamatkoilleen kotomaassamme ja ulkomaille. Voimme vain toivoa, että syksyllä nähtävät kuolintilastot eivät osoita nykytahtiin jatkuvaa kasvua. Siis hyvät motoristit. Muistakaa joka kerta liikkeelle lähtiessänne hetken keskittyä miettimään näitä riskejä. Jospa yksikin henkipoloinen säästyisi ennakoinnin, tilannetietoisuuden, keliolojen huomioonottamisen kautta. "
MP Foorumia lainaten:
"Moottoripyörä on upea harrastusväline, monille myös välttämätön ajokki työmatkoille jne. Mutta myös äärettömän vaarallinen kapistus huolimattomasti käytettynä. Kun lähtee ajelulle, tulisi keskittyä siihen ajamiseen ja unohtaa kaikki murheet ja muut ajatukset, jotka vievät huomion ajamisesta. Ja ennakoida muuta liikennettä, yllättäviä tilanteita, joita on jos jonkin näköisiä. Kuopat tiessä, irtohiekat, puiden lehdet, eläimet, pikkulapset, mummot, vaarit jne. Kun nyt moottoripyöräkanta on räjähdysmäisesti kasvanut, on todennäköistä, että varsinkin nyt lomakausien alkaessa moni uusmotoristi lähtee kasvavan liikenteen joukkoon ensimmäisille pidemmille lomamatkoilleen kotomaassamme ja ulkomaille. Voimme vain toivoa, että syksyllä nähtävät kuolintilastot eivät osoita nykytahtiin jatkuvaa kasvua. Siis hyvät motoristit. Muistakaa joka kerta liikkeelle lähtiessänne hetken keskittyä miettimään näitä riskejä. Jospa yksikin henkipoloinen säästyisi ennakoinnin, tilannetietoisuuden, keliolojen huomioonottamisen kautta. "
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Sairaus paheni!
Täältä myös ymmärrystä tautiin, kun yhden 9-5 aeron saa allensa niin ei pysty enään ajattelemaan elämistä ilman aeroa, onnea vaan. Moottoripyöräilyssä kaiken parasta on juuri tuo täydellinen keskittyminen ajamiseen, mutta kuten todettiin, jos se herpaantuu seuraukset voivat olla tuhoisat, elämä loppuu hetkessä.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Re: Sairaus paheni!
No joo,sen verran kyllä joutuu itteään potkimaan polviin,ettei mopoilua näin kesäkeleissä mikään voita. Joku on joskus väittänyt, että moottoripyöräily on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa, mutta mikäänhän ei estä ajamasta vaikka munasillaan
Tiedä sitten millaisia lieveilmiöitä tuo orastava AEROILU tuo tullessaan
Tiedä sitten millaisia lieveilmiöitä tuo orastava AEROILU tuo tullessaan