saab 9-5 aero 2,3 vagon vm 2000

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
matti
"Kaasari"

saab 9-5 aero 2,3 vagon vm 2000

Viesti Kirjoittaja matti »

osaisiko joku antaa vinkkejä saab 95 vm 2000 2,3 aero vagon kun ilmastointi ja puhallin ei lähde välillä päälle tolpot tulee näytölle mutta ei puhalla ilmaa välillä lätee normaalisti ja sitten saattaa pari päivää taas huilata olisiko moottori menossa tai muuta
mienkoiv
"Hölösuu"

Re: saab 9-5 aero 2,3 vagon vm 2000

Viesti Kirjoittaja mienkoiv »

matti kirjoitti:osaisiko joku antaa vinkkejä saab 95 vm 2000 2,3 aero vagon kun ilmastointi ja puhallin ei lähde välillä päälle tolpot tulee näytölle mutta ei puhalla ilmaa välillä lätee normaalisti ja sitten saattaa pari päivää taas huilata olisiko moottori menossa tai muuta
puhallinmoottori kaputti...
lue threadi tuolta ohjeineen, itse tein ja aika iisi homma oli vaihtaa...älä siis käy mitään hiiliä puhdistelemaan/vaihtelemaan, ei ainakaan minun mielestä kannata vaan uusi moottori motonetistä ja paikalleen.nuo ohjeet siis perustuvat siihen hiilien putsaamiseen jne. mutta opastavat toki miten moottorin saa irti autosta.

kysele toki lisää, homma itselläni tuoreessa muistissa

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=85301

tuolla siis ohjeet platonoffin sivulle linkitettynä ja omat vinkkini tee-se-itse miehen kiroilujen välttämiseksi...

rohkeasti toimeen!tsemppiä!

p.s. nuo otsikot muuten kantsis nimetä melko tarkkaan ongelman mukaan niin saa ehkä nopeemmin apua ja auttaa tulevaisuudessa avun etsijöitä...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm

Vastaa Viestiin