Heh. Toivottavasti auton uusi omistaja jaksoi jumpata holkit paikalleen. Auto lähti jokunen vuosi sitten multa eteenpäin holkkisetin kanssa ja silloin mittarissa oli n. 375tkm.mienkoiv kirjoitti: ↑Pe Tammi 17, 2020 10:25itsellä koneen vaihdon ja kytkin rempan jälkeen sama oire 2 kanssa.Cona kirjoitti: ↑Ke Touko 24, 2017 07:58Täällä olisi kanssa Maptunin pronssiholkkien vaihto jossain vaiheessa edessä. Oireena 2. huono kytkeytyminen varsinkin kadunkulmissa käännyttäessä ja välys kepissä.
Kertokaas ne, jotka on operaation tehneet, että miten ootte pääseet nuo puslat vaihtamaan? Alakautta konehuoneesta ja auto pukeilla vai purkamalla akku jne. pois ja yläkautta?
Siihen auttoi kun laitoin uudet Powerflexin puslat vaihteistotukeen
Vaihdevivun välys?
Re: Vaihdevivun välys?
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Vaihdevivun välys?
Tähän vivuston holkki aiheeseen oma kokeilu mikä toimi
hyvin.
Teollisuuspalvelusta (esim.) liukukaakeri 20x24mm ja olakkeelinen pronssiholkki 14x20mm. Pituudet n.20mm.
Nuo kun painaa sisäkkäin niin valmis,
2+2kpl hintaa alle 15€..
hyvin.
Teollisuuspalvelusta (esim.) liukukaakeri 20x24mm ja olakkeelinen pronssiholkki 14x20mm. Pituudet n.20mm.
Nuo kun painaa sisäkkäin niin valmis,
2+2kpl hintaa alle 15€..