Vaihdevivun välys?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Cona
"Hölösuu"
Viestit: 2845
Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 17:37
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vaihdevivun välys?

Viesti Kirjoittaja Cona »

mienkoiv kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 10:25
Cona kirjoitti:
Ke Touko 24, 2017 07:58
Täällä olisi kanssa Maptunin pronssiholkkien vaihto jossain vaiheessa edessä. Oireena 2. huono kytkeytyminen varsinkin kadunkulmissa käännyttäessä ja välys kepissä.

Kertokaas ne, jotka on operaation tehneet, että miten ootte pääseet nuo puslat vaihtamaan? Alakautta konehuoneesta ja auto pukeilla vai purkamalla akku jne. pois ja yläkautta?
itsellä koneen vaihdon ja kytkin rempan jälkeen sama oire 2 kanssa.
Siihen auttoi kun laitoin uudet Powerflexin puslat vaihteistotukeen
Heh. Toivottavasti auton uusi omistaja jaksoi jumpata holkit paikalleen. Auto lähti jokunen vuosi sitten multa eteenpäin holkkisetin kanssa ja silloin mittarissa oli n. 375tkm. 8)
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
gsxr
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Heinä 27, 2020 20:49

Re: Vaihdevivun välys?

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Tähän vivuston holkki aiheeseen oma kokeilu mikä toimi
hyvin.
Teollisuuspalvelusta (esim.) liukukaakeri 20x24mm ja olakkeelinen pronssiholkki 14x20mm. Pituudet n.20mm.
Nuo kun painaa sisäkkäin niin valmis,
2+2kpl hintaa alle 15€..
Vastaa Viestiin