
http://www.a-katsastus.fi/Autolija-info ... o_2009.pdf
ja jos vertaa km. / vika niin vieläkin paremmin
Kun katsoo 10 vuotta vanhoja 9-5:a, niin ollaan sijalla 11. (203 tkm mittarissa) Johtuisiko vähemmistä ooppelin osistakeskikonsoli kirjoitti:Jos taas katsoo 5 vuotta vanhoja Saabeja niin eipä sitten niin hyvin enään mennytkään (sija 42.)!
Taitaa aika suuri merkitys olla omistajillakin, jonkin merkin omistajiksi hakeutuu kovin eri lailla autoon ja autoiluun suhtautuvia ihmisiä kuin jonkin toisen merkin omistajiksi. On ihmisiä, jotka tsekkaavat / tsekkauttavat autonsa tarkkaan ennen katsastusta, toinen ihmistyyppi taas ajaa suoraan konttorille ja antaa katsastajan tsekkailla ensiksi. Esim. 1999 Cordoba, Ibiza ja Polo ovat käsittääkseni tulleet samalta linjalta samoin komponentein ja samoin laatukriteerein, silti tuossa a-katsastuksen tilastossa 1999 Polon hylkäysprosentti on 19, Cordoban 28 ja Ibizan 29.luopape kirjoitti:...vai viestiikö tuon ikäisten Saabistien omistautumisesta
Terve,luopape kirjoitti:Kun katsoo 10 vuotta vanhoja 9-5:a, niin ollaan sijalla 11. (203 tkm mittarissa) Johtuisiko vähemmistä ooppelin osistakeskikonsoli kirjoitti:Jos taas katsoo 5 vuotta vanhoja Saabeja niin eipä sitten niin hyvin enään mennytkään (sija 42.)!vai viestiikö tuon ikäisten Saabistien omistautumisesta
Meniköhän se niin että porrasperä ja farkku poloset tulivat espanjasta kun taas pystyperäset saksasta? Farkku ja sedanhan olivat käytännössä yks ja sama auto vastaavan seatin kanssa.Mimmi kirjoitti:Samassa tehtaassa Espanjassa.jarkar kirjoitti:Olisko Polot tehty saksassa ja seatit Espanjassa,jotakin merkitystä.
Vaikka onkin melkein sama auto.
Espanjassa kasatuissa manuelit vetää vain kotiapäin...jarkar kirjoitti:Olisko Polot tehty saksassa ja seatit Espanjassa,jotakin merkitystä.
Vaikka onkin melkein sama auto.