http://kuvablogi.com/nayta/2559699/
Kiristin siis kannen ja suurin osa pulteista oli suomeksi sanottuna irti, yksi oli kuitenkin ylitse muiden siis ei kirinyt ja syykin selvisi ( kuva )
Mikä tuon on aiheuttanut? Ei kiristynyt, kuin alle 50Nm.
Siellä on myös pari kuvaa kopan sisältä, miltä näyttää asiantuntijoiden mielestä?
Kannenpultti tohjona
Kannenpultti tohjona
9-5 Aero - 00
Re: Kannenpultti tohjona
Kaikille asiasta kiinnostuneille voin senverran valaista, että uusilla pulteilla kansi kiristyi ok. Ei vuotoja ainakaan ulospäin, ja mitä silmä ei nää .......
Kiitos vastauksista asiantuntijoille ( kaikki tuli yyveellä)
Kiitos vastauksista asiantuntijoille ( kaikki tuli yyveellä)
9-5 Aero - 00
Re: Kannenpultti tohjona
Materiaali vika tai sitten joku on jo joskus kerinnyt kiristämään...
Re: Kannenpultti tohjona
Ihan uteliaisuuttani kysyn mistä hankit uudet kansipultit - mitä maksoi ja onko valmistaja tiedossa?Julle kirjoitti:Kaikille asiasta kiinnostuneille voin senverran valaista, että uusilla pulteilla kansi kiristyi ok.
Syynä on kun pitäisi omasta kulkineesta suorittaa pulttien jälkikiristys ja samalla voisi vaihtaa jos saisi laadukkaat tuollaiseen "sopivaan hintaan"?!
Vai onko tuossa vaihto operaaatiossa mitään mieltä jos vanhat vielä ns. iskussaan?
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Re: Kannenpultti tohjona
Voisin sanoa, että kaikissa saabien koneissa pulttien vertaaminen keskenään on ihan hyvä tehdä ennen läjäämistä. Jos joku pultti on pidempi kuin muut, niin silloin se on venynyt ja pitää vaihtaa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Kannenpultti tohjona
J.V.A kirjoitti:Ihan uteliaisuuttani kysyn mistä hankit uudet kansipultit - mitä maksoi ja onko valmistaja tiedossa?Julle kirjoitti:Kaikille asiasta kiinnostuneille voin senverran valaista, että uusilla pulteilla kansi kiristyi ok.
Syynä on kun pitäisi omasta kulkineesta suorittaa pulttien jälkikiristys ja samalla voisi vaihtaa jos saisi laadukkaat tuollaiseen "sopivaan hintaan"?!
Vai onko tuossa vaihto operaaatiossa mitään mieltä jos vanhat vielä ns. iskussaan?
Procar servicestä, noin 30€ kaikki.
9-5 Aero - 00