saab kävi kaasuläppäkotelon vaihdossa.auton tyhjäkäynti huojuu,ja testeri näytti,että 3.s ja 5.s pytyssä sytytyskatkoksia. Uudet DI -kasetit vaihdettu -07 ja autolla ajettu n.45000 km sen jälkeen.voiko ne pettää noin vähillä kilometreillä.
pystyykö noita kasetteja mitenkään mittamaan,,ett onko vikaa. mistä muualta vikaa kannattas hakea.
auto on saab 9-5 v6 3.0 griffin-99
sytyskatkoksia
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: sytyskatkoksia
Irrota DI-kasetit ja katso onko venakopan sisällä tulpanrei'issä öljyä paljon vai vielä enemmän. Öljykylpy vuotavan venakopan tiivisteen takia pehmentää DI-kasetin "utareet" nopeasti.griffini kirjoitti:saab kävi kaasuläppäkotelon vaihdossa.auton tyhjäkäynti huojuu,ja testeri näytti,että 3.s ja 5.s pytyssä sytytyskatkoksia. Uudet DI -kasetit vaihdettu -07 ja autolla ajettu n.45000 km sen jälkeen.voiko ne pettää noin vähillä kilometreillä.
pystyykö noita kasetteja mitenkään mittamaan,,ett onko vikaa. mistä muualta vikaa kannattas hakea.
auto on saab 9-5 v6 3.0 griffin-99
Jos ei ole öljykylpyä havaittavissa niin jatketaan sitten vian debuggausta.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84