Moro,
Kaikissa aikaisemmissa autoissani olen käyttänyt konin säädettäviä iskareita keskijäykkyydellä ja ovat olleet loistavia.
Nyt kiinnostaisi nuo konin fsd-iskarit. Mutta ne jouset...
Missään nimessä alusta ei saa laskea yhtään ja jos mahdollista saisi korottua edes vähän. Mitkä olisivat hyvät jouset pikku korotukseen ja sitten voisi nuo fsd:t vaikkapa ostaa?
Nimimerkillä, taas joku ilmanohjain roikkuu lumikinosten takia edessä
ng 9-3 alusta kysymyksiä
ng 9-3 alusta kysymyksiä
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: ng 9-3 alusta kysymyksiä
Jos vanhat jouset ovat alkuperäiset, niin varmaan uusilla tavan jousillakin nousee sen 2-3cm. Ja fsd:t ovat juurikin vakiojousien kanssa parhaimmillaan.
Näyttäisi noita jousia saavan ~250e/kierros marmorilta.
-Sami
Näyttäisi noita jousia saavan ~250e/kierros marmorilta.
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83