Peruutustutka

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
MRe
"Aero"
Viestit: 375
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2005 11:20

Peruutustutka

Viesti Kirjoittaja MRe »

Moro,
onko saapin orkkisperuutustutkasta muuta iloa, kuin että sen saa integroitua SIDiin? Hintaa vehkeelle tulee jälkikäteen hankittuna 650 EUR, joka on siis enemmän kuin tutka + sateeseen reagoivat pyyhkimet uuteen autoon tilattuna. Tarviketutkiahan saa n. satasella.

Mutta minkäs teet, kun käytetyn ostaa...
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Niin, siis onko se kysymys se että onko se originaali jotenkin parempi kuin tarvike vai että onko tutkasta ylipäänsä mitään hyötyä?

Ei se originaali muuten SIDiin ole integroitu kuin että tulee teksti että se on päällä kun pakittaa ja että sen saa SIDistä kytkettyä pois päältä. Joten veikkaan että joku tarvike ajaa saman asian. Originaali tietty on siistimpi jos sen asennuttaa sen listan kanssa.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
uusi93
"Aero"
Viestit: 462
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 09:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

Mimmi kirjoitti:Listan saa erikseen.
Ja nykyiseenkin listaan saa porattua reiät oikeisiin kohtiin siististi. Mä en ainakaan maksaisi alkuperäisestä 650€. Yhtä 9-3:a on peruutellut ja siinä oli kaiketi Valeon tutka ja toimi noin yhden peruutuksen perusteella yhtä hyvin kuin alkuperäinenkin, tosin tekstiä ei tosiaan SID:iin tullut (ylläri). Poiskytkentääkin tarvitsee vain kärryä peruuttaessa...
agios
"Aero"
Viestit: 381
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 00:36
Paikkakunta: uusimaa

Viesti Kirjoittaja agios »

Minulle laitettiin niin sanottu ei originaali ja hyvin toimii paitsi tehtaan säädöt oli alussa pielessä. Merkkiä en nyt muista .Delta autossa oli viime syksynä tarjous jotain 200€ paikkeilla. Setuli samannäköinen takalista kuin alkuperäisesssä. En minä ainakaan eroa huomaa ja siellä listan alla on valmiit reiät. Muuta merkkiä ei anna kuin aina kun pakin panee päälle niin silloin pieni piippaus ja sitten 1.5 metristä alkaa piippaukset tihentymään. Hyvin pelaa talvellakin.
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Motonetissa näyttääpi olevan tarjolla peruutustutkia aikas halvalla, vaan lienevätkö hyviä - hinta eroa esmes tuohon cobraan kun on aika reilusti?
agios
"Aero"
Viestit: 381
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 00:36
Paikkakunta: uusimaa

Viesti Kirjoittaja agios »

Muistaakseni se oli Gemel. Hyvin tähän asti toiminut
Isosceles
"Ruisku"
Viestit: 121
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2011 20:31
Paikkakunta: Lahti

Re: Peruutustutka

Viesti Kirjoittaja Isosceles »

Onko sedaniin asennettava tutka(paketti) erillainen mitä SC:hen?

edit: ilmeisesti puskurin lista on erillainen? Onkohan muuta? Onko sensorien paikat pelkät reiät listassa ts. jos ostaa sedaniin sopivan kitin niin mahdollista tehdä vanhaan listaan itse reiät?
ex: 9-3 1.8t Vector
Vastaa Viestiin