Sama 27 puntaa oli postarit mulla koko setillä ja kuriiri puski paketin etuovelle.
Sen verran oli painava paketti että kuski huuteli jo kaukaa " onko varmaan oikea osoite ennenkun tuun pidemmälle"
Saab Aero SS 2005 BioPower , BMW 520d X-drive 2016
Past: FIAT Ducato 2011 Multijet 160 retkeilyauto, Saab 9-3 TiD 1999 nahkamäntä, Saab 9-3 Aero 2001, Saab NG 900 1998
#2613#
Nostetaanpa vanhaa ketjua kun ihmetyttää Neolta tilatut uudet orkkisjarrulevyt.
Miten voi olla mahdollista että uusissa levyissä keskireikä on noin 70 mm:n luokkaa, ja näin ollen levyä ei saa keskitettyä napaan kunnolla? Vanhoissa reikä on pienempi ja istuvuus kohdallaan. Ymmärtäisin jos uudet levyt keskittyisivät vaikkapa "takapuolelta" navan ulkoreunaan, mutta kun eivät.
Neolta haluavat kuvia uusi vs. vanha, jotta voivat vertailla, muttakun pitäisi töissäkin käydä ja autoa ei yksinkertaisesti ehdi laittaa paloiksi muutamaan päivään. Näin ollen jos jollekin kyseinen ongelma kuulostaa tutulle, niin sanokaa ihmeessä. Palat ja levyjen jako ovat kuitenkin sopivia.
Kyllä NG:n levyt on tilattu. Tuota napa-asiaa täytyy tutkia, mutta ihmeelliseltä tuntuu. Kaiken järjen mukaan levyn keskireikä tulisi olla sama kun vanteessakin?
Harmi kun tuli nakeltua xwd:n käytetyt levyt kuusakosken konttiin, siitä olisi voinut mittailla. Sama vanne toki menee kuin etuvetoiseenkin, joten tuskin suurta eroa keskireiässä, mutta kävi silti mielessä olisiko muutaman millin avarampi. :/
/Wille/ kirjoitti:Miten voi olla mahdollista että uusissa levyissä keskireikä on noin 70 mm:n luokkaa, ja näin ollen levyä ei saa keskitettyä napaan kunnolla? Vanhoissa reikä on pienempi ja istuvuus kohdallaan. Ymmärtäisin jos uudet levyt keskittyisivät vaikkapa "takapuolelta" navan ulkoreunaan, mutta kun eivät.
Oliko uudet levyt GM-paketeissa (Opel-logoilla)? Viime kesänä tilasin Neolta noita omaan Aeroon joka kulmaan (314mm eteen ja 291mm "vented" taakse) ja sopivat hyvin paikalleen.
/Wille/ kirjoitti:Miten voi olla mahdollista että uusissa levyissä keskireikä on noin 70 mm:n luokkaa, ja näin ollen levyä ei saa keskitettyä napaan kunnolla? Vanhoissa reikä on pienempi ja istuvuus kohdallaan. Ymmärtäisin jos uudet levyt keskittyisivät vaikkapa "takapuolelta" navan ulkoreunaan, mutta kun eivät.
Oliko uudet levyt GM-paketeissa (Opel-logoilla)? Viime kesänä tilasin Neolta noita omaan Aeroon joka kulmaan (314mm eteen ja 291mm "vented" taakse) ja sopivat hyvin paikalleen.
Homma selvisi, olivat lähettäneet vahingossa Turbo-X:n levyt taakse.