Sisäinen vika ECUssa?
Re: Sisäinen vika ECUssa?
P2135 ei tarkoita muistaakseni kaasupolkimen anturia, vaan nimenomaan kaasuläpän asentoa mittaavia kahta anturia, joiden yhteistulo pitää olla n. 5V. Mikäli toinen näistä antureista reistailee, tulee limp home ja muuta ikävää. Anturi voi temppuilla kylmänä, mutta toimia lämpimänä. Tällainen keissi tuli aiemmin selviteltyä ja korjattua (uusi kaasuläppäkotelo).
Re: Sisäinen vika ECUssa?
P2135 koodi annetaan kummastakin kaasupolkimen anturista ja läpän anturista.karg kirjoitti:P2135 ei tarkoita muistaakseni kaasupolkimen anturia, vaan nimenomaan kaasuläpän asentoa mittaavia kahta anturia, joiden yhteistulo pitää olla n. 5V. Mikäli toinen näistä antureista reistailee, tulee limp home ja muuta ikävää. Anturi voi temppuilla kylmänä, mutta toimia lämpimänä. Tällainen keissi tuli aiemmin selviteltyä ja korjattua (uusi kaasuläppäkotelo).
Eli näin:
P2135 Gaspedallägessensor/kontakt A/B - spänningskorrelation Ledningar, gaspedallägessensor/kontakt
P2135 Spjällägessensor/-kontakt A/B - spänningskorrelation Ledningar, spjällägessensor/-kontakt
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Sisäinen vika ECUssa?
Noniiiin nyt on kaasuläppäkotelo käytetty irti ja puhistettu ja polkimen asentoanturi liitin käytetty irti ja puhistettu. Aamulla oli ensinmäinen kylmästartti ja mitään vikakoodeja ei enään tullut. Nyt odotellaan et millon tulevat takaisin Voin laittaa kuvaa kotelon imusarjan puolelta millasessa kunnossa oli. Imupuolelta oli melkopuhas.
Saab 9-3 1.8t SS Linear -08 BioPower by jcarlsson
Ex: Saab 9-3 2.0t SS Vector -03
Ex: Saab 9-3 2.0t SS Vector -03
Re: Sisäinen vika ECUssa?
Saab 9-3 1.8t SS Linear -08 BioPower by jcarlsson
Ex: Saab 9-3 2.0t SS Vector -03
Ex: Saab 9-3 2.0t SS Vector -03