Pyöränkotelosta muutama ruuvi irti molemmilta puolilta, alamuovit irti, lukkopellin kohdalta muutama muoviproppu irti, sitten nyppäset puskurin sivut irti suoraan sivulle päin lokasuojista ja koko komeus on irti. Pesurinletkut tietysti myös jos löytyy.
EDIT: "muoviproput" lukkopellissä taisi olla torxeja, mutta helppoja avata nämäkin
Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Viimeksi muokannut hasha, Ma Kesä 01, 2015 09:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
-
- "Hirsch"
- Viestit: 990
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Oho, onpas helppo. Thänks!hasha kirjoitti:Pyöränkotelosta muutama ruuvi irti molemmilta puolilta, alamuovit irti, lukkopellin kohdalta muutama muoviproppu irti, sitten nyppäset puskurin sivut irti suoraan sivulle päin lokasuojista ja koko komeus on irti. Pesurinletkut tietysti myös jos löytyy.
Sami
Sami R. #986
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Nyt on myös meidän TTIDin keula päivitetty M12-puskurilla ja Hirsch-maskilla...
Eski