Oma SC -07, 150 000 km sai 9-5 Aeron kytkimen. Vauhtipyörää ei tarvinnut vaihtaa. Aluksi kytkin tuntui hätäiseltä, koska otti niin alhaalta. Nyt kun takana on muutama sata kilometriä, niin kytkimen toiminta ei herätä huomioita. Erittäin tyytyväinen olen lopputulokseen.
Minulla on nyt 9-5 Aeron kytkimestä kokemusta n. 8000km verran. Ja olen ollut tyytyväinen, mutta nyt näiden hellepäivien aikana tapahtui sitä, että kytkinpoljin ei aina noussut omin voimin ylös, vaan välillä joutuu kengänkärjellä auttamaan sen ylös asti. Onko tämä nyt siis korjattavissa pääsylinterin vaihdolla?
Rupes omasta kulkineestakin nyt kytkin luistamaan. Ajattelin laittaa 9-5 aeron kytkimen ja kiinteän vauhtipyörän jos onnistun löytämään sellaisen nopealla aikataululla. vaihto ajan sais ens viikolle, jos löytys vaan osat siihen mennessä. Liikkeestä josta kysyin kytkimen vaihtoa ei tahdo löytyä kyseisiä osia vaan menis kuulema tehdas tilaukseen ja se kestää ainakin kuukauden. Eli kyselisin jos jollain sattus olemaan ylimääräisenä varastossa edellä mainittuja osia niin voisin sellaisia hankkia? Neolta näytäs kyllä saavan aeron kytkimen, muttei vauhtipyörää eikä sieltäkään varmaan tule osat alle viikkoon.
kiitoksia kallelle ja core 2 tiedoista.
Ajattelin tilata varaosa.fi sen 9-5 aeron kytkimen ja työsylinterin. kiinteää vauhtipyörää vaan ei tahdo löytyä kaikki sivustot tarjoaan vaan minun autoon 2 massaa. mites on jos alunperin on ollut kiinteä vauhtipyörä ja nyt jos joutuu kuiteskin vaihtamaan 2 massaan. Käykö se tuon kytkimen kanssa sitten yhteen? Kampiakselin Taka stefa kannattaa varmaan uusia samalla ja pääsylinteri onko muita osia mitkä kannattaa vaihtaa samalla?