otsikossa asia joka on askarruttanut hetken. Olisi hinkua saada vähän lisää tehoa/vääntöä ja samalla ottaa egr pois käytöstä. Toinen tuplaturbolla, toinen yhdellä -> mitä muuta eroa? Kestääkö Tids kasvaneen tehon/väännön pidempiaikaisessa käytössä.
Vaihtoehtoina on vaihtaa nykyinen 150 hp tids -> 180 hp ttid
tai
etsiä tälle nykyiselle kulkineelle softaaja jolloin 150 hp -> tuonne samoille 175-185 hp:n kulmille. Väännön puolesta tavoite 380-390 nm.
Sen verran taustasta että nykyinen on -08 190 tkm ajettu M6, kytkin ja kaksoismassa vaihdettu 170 kohdalla. Ajoni on pääosin maantietä, kilometrejä kertyy sellainen 20-25 tuhatta vuodessa. Olisi kiva jos auto kestäisi kuitenkin luotettavasti sinne < 300tkm

Tästä muodostuu osittain mielipidekysymys mutta minkälaisia kokemuksia ja vinkkejä tähän tuskailuun on tarjota?

Kiitos jo etukäteen

