Tehot katosivat

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Tehot katosivat

Viesti Kirjoittaja jusahh »

Joo rohkeesti vaan kyssäriä. Täälläkin jouduttu toteamaan ettei Saba pysy kunnossa rahaa kaatamalla vaan kontrolloimalla vikoja. Tehot katoaa n. kerran kuussa ja taas mennään. Vasta pakon tullen uudet puolat ja orkkista.
EX: 9³SS BioPower
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4811
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Tehot katosivat

Viesti Kirjoittaja petrisa »

siiben kirjoitti:Sen verran vielä, että eipä nuo ahdot kyllä nouse hirveästi.. Kauas jäädään punaviivasta. Voiko olla seurausta puolista?
petrisa kirjoitti: Puolat eivät pelkästään ole sytytystä varten vaan niiden avulla (ja tulppien) tehdään myös ionisaatiomittaus. Palotapahtuman analysointi mm. nakutus ja sitä kautta ahtaminen saattaa mennä ihan "häneksi", kun puolat eivät ole juuri tarkalleen kaikilta ominaisuuksiltaan oikeanlaiset.
.
Vastaus oli jo tuossa lähettämässäni viestissä.

Eli vielä kerran, ahdot eivät nouse, jos nakuttaa. Väärillä puolilla ja/tai tulpilla tunnistaa nakutusta, vaikka sitä ei todellisuudessa ole. Ahdot ja siten ilmamassat (jota muuten tuo mittari näyttää) eivät nouse -> tehon/väännön aleneminen.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
siiben
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Elo 03, 2015 13:14

Re: Tehot katosivat

Viesti Kirjoittaja siiben »

petrisa kirjoitti:
siiben kirjoitti:Sen verran vielä, että eipä nuo ahdot kyllä nouse hirveästi.. Kauas jäädään punaviivasta. Voiko olla seurausta puolista?
petrisa kirjoitti: Puolat eivät pelkästään ole sytytystä varten vaan niiden avulla (ja tulppien) tehdään myös ionisaatiomittaus. Palotapahtuman analysointi mm. nakutus ja sitä kautta ahtaminen saattaa mennä ihan "häneksi", kun puolat eivät ole juuri tarkalleen kaikilta ominaisuuksiltaan oikeanlaiset.
.
Vastaus oli jo tuossa lähettämässäni viestissä.

Eli vielä kerran, ahdot eivät nouse, jos nakuttaa. Väärillä puolilla ja/tai tulpilla tunnistaa nakutusta, vaikka sitä ei todellisuudessa ole. Ahdot ja siten ilmamassat (jota muuten tuo mittari näyttää) eivät nouse -> tehon/väännön aleneminen.
Kiitos tarkennuksesta. Antoi tosiaan jotain nakutusanturin vikakoodiakin.. OEM:t tilattu.
Vastaa Viestiin