Moro,
oon tossa mietiskellyt jos kokeilis tota etanoli hommaa, kyseessä 1.8t -05 9-3 jossa pirteämpi softa sisällä.. ilmeisesti pelkkä etanoli softaa tohon autoon ei voi laittaa vaan tarttis kuulemma ainakin vaihtaa suuttimet isommiksi, onko mimmonen homma ja mitähän tommoset suuttimet mahtaa kustantaa? (onko jollain ylimääräsenä toimivia suuttimia jotka soveltus etanoli käyttöön?), mitä muuta ois hyvä ottaa huomioon / tehdä? Pystyykö suuttimet vaihtamaan niin, että ne toimis auton nykysoftalla siihen saakka kun saa etanoli softan sisään? Vai meneekö tech hommiksi noi suuttimien vaihdotkin? Lähinnä ajatus käyttää etanolia silloin jos ajelee pidempää matkaa, nurkissa menis ihan E5.
Kestääkö noissa tiivisteet ja polttoaine linjat etanolia, vai tartteeko niihin tehdä muutoksia?
Etanolia
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 87
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2014 18:43
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Etanolia
Tuolta alkaa ja samalta alueelta löytyy lisääkin juttuja
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=59&t=152867
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=59&t=152867
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 87
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2014 18:43
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Etanolia
Kiitos! 
