saabillua kirjoitti:Siitä se meillä vuoti. Tankkia ei tarvinnut irroittaa.
En saanut tuota siihen 2 v osa ja työtakuuseen, koska suodattimen vaihdossa ei kosketa jalkaan. Ihan ymmärettävää kyllä että jalkaa ei korjata ilmaiseksi. Päin persettähän tuo on tehty kun ei kestä eli vika ei ole suodattimen vaihtajassa.
Muoks. Niin meillä oli ttid mutta olen siinä käsityksessä että se on sama tids ja ttidssä
ja siis tuo musta osa on irrallinen eikä kuulu tuohon koko roskaan, mihin polttoaineputken tulee?
Sen osanumeron jos joku kaivaa niin iso kiitos.
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
No perkele.
Mulla varmaan sitten kans tuo jalka vuotaa, kun koko "pönttö" märkänä diisselistä.
Huollossa vaihtoivat suodattimen mutta ei sillä jelpannut.
Ja mulla tosiaan tuo tid -malli.
dieselmies kirjoitti:Jos on kauan uinut löpössä myös vesianturin liitin voi olla entinen auton johtosarjassa. Niin ainakin minulla oli
Sama homma täällä. Tai eihän se itse liitin miksikään mene, mutta AMP liittimen tiiviste oli ainakin minulla turvonnut sellaiseksi, ettei pientäkään mahdollisuutta saada sitä paikalleen. Itse laitoin liittimeen tälläisestä Bilteman kaksinapaisesta liittimestä tiivisteen.
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Pakkaseten myötä alkoi vuoto. Startatessa tunkee suodattimelta arviolta 0,5l. Oli paikallisella ja eivät vuotoa havaineet. No ei varmaan, jos oli sisällä lämpimässä. Epäilivät vesianturia, jota ei varastossa. Hain toisaalta, ongelmat jatkuu. Jalastahan (vaihdettu n 18kk sitten) tuon on tultava. *ituttaa vaan kaiken muun ohela löpö parkkiruudussa.
Huollossa yleensä rikkovat tuon jalan. Suodatin pitää kiristää momenttiin niin että samalla pidetään vastaan jalasta sellaisella koukkumallisella työkalulla. Ilman sitä jalka antaa periksi ja alkaa vuotaa. PP-autossa Salossa asentaja etsi suodatinta konehoneesta vartin verran. Kävin sanomassa että se on tuolla auton alla. Vuotamaanhan se jäi toisenkin yrityksen jälkeen. Länsi-auto Turussa sai pitämään
T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turun Uittamolla, #1629