![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kysymykset:
1. Uskaltaako XWD:n ostaa ts. saako siihen jatkossa osia? Sopiiko esim. Insignian osat joiltain osin? Saako vaikkapa Haldex pumppua muualta kuin ns. merkkiliikkeestä? Missä hinnoissa XWD osat pyörivät?
2.Koneena houkuttelisi Saabin tekemä 2.0T. Onko olemassa 2.0T Aero XWD? Jos on mikä on ko. kulkineen ero 2.0T Vector XWD? Noita Vector XWD:tä on lahden toisella puolella aika paljon. Konetehoa näissä Vectoreissa sama mitä 2.0T etuveto Aerossa ja sisusta näyttää samalta kuin Aero etuvedossa.
3. Jos hyväksyisi GM-koneisen, Turbo-X on käsittääkseni "se paras malli". Osaako joku sanoa suorilta mitkä ovat erot Turbo-X ja Aero 2.8V6 XWD välillä? eLSD ilmeisesti ainakin + jotain kosmetiikkaa sisällä ja ulkona? GM:n kone lienee aika janoinen... Onko GM:n kone kestoltaan hyvä, kohtuullinen vai huono jos vertaa B207R?
4. Kuinka paha rasti on etanolisensorin asennus nelivetoon, jos haluaisi 2.0T XWD:n vielä Biopoweriksi? Muutamia XWD:tä olen nähnyt myynnissä ns. tehtaan Biopowereina, joten näissähän sensoria ei tarvitse lisätä.
Jos jollain on mielessä muu automerkki, niin offtopiccina saa heitellä. Hintaluokka max. reilu 20k. Esim. Mazda 6 MPS, Alfa 159 Q4 2.4jtdm diesel, Audi S3 sportback, A4 3.0tdi, S4 B5, BMW 330xd E91, Mitsun Lancer Ralliart, Opel Insignia OPC (ja todella epäileväisesti NG 9-5) tullut pohdittua. Isolla spoilerilla olevat ei kiinnosta (wrx sti, evo). Saab 9-3 edut tässä porukassa itselle selvät, joten siihen en tarvitse lisävahvistusta (vuotuiset verot & vakuutukset, auton hinta, viinamahdollisuudet, ulkomuoto).