9-3 kombi

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Jipo
"Viggen"
Viestit: 554
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 21:49
Paikkakunta: Maalahti

9-3 kombi

Viesti Kirjoittaja Jipo »

Näyttää tosi hyvältä!
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story ... ml#imorgon

Aero malli: V6 2,8 turbo
Jens Hall, 1661
272 on voittajien akseliväli! - Jope
Aero04

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

Sanos muuta!
Turbojubilee
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 23:01
Paikkakunta: alaviN

Wagon Aero

Viesti Kirjoittaja Turbojubilee »

Joo noi kuvat oli jo eilen siis 10.02.2005 eräällä Espanjalaisella sivustolla. On kyllä todella upee ulkomuoto 8) 8) 8) Miten sitä jaksaa odottaa syksyyn asti ??? Ton mallin hinta tulee varmaan olemaan vakiovarusteilla noin 57000 Egen luokkaa. Toisaalta, jos malttais odottaa pari vuotta ja ostaa tollasen käytettynä, niin hintakin alkas jo silloin 4:sella ! Tän wagonin rinnalla muut merkit ei näytä juuri miltään :lol:
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
Turbojubilee
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 23:01
Paikkakunta: alaviN

Wagonin mitoista !

Viesti Kirjoittaja Turbojubilee »

Tulostin Saabin sivuilta kuvan Sport sedanista, jonka leikkasin ääriviivoja myöten irti A4:sesta. Tämän jälkeen tulostin Wagonin kuvan, jonka jälkeen laitoin SS:n kuvan sen päälle tarkasti. Tällöin näkyi selvästi, että wagonin akseliväli on ainakin 5 cm :lol: pidempi kuin SS:ssä ja myös koko auto on noin 5 cm pidempi Sport Sedania. Akseliväli olisi tällöin noin 272 cm ja koko auton pituus noin 468 cm. (Kuvat olivat täysin samassa mittakaavassa, koska keulapää oli millilleen samankokoinen kuin SS:ssä). Mielenkiinnolla jään odottamaan todellisia mittoja....
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
Turbojubilee
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 23:01
Paikkakunta: alaviN

Tarkennus mittoihin !

Viesti Kirjoittaja Turbojubilee »

Mitalla mitattuna akseväli on noin 274 cm :lol: ja koko auton pituus noin 469,5 cm.
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Saas nähdä, kaupataanko 9-3:sta sitten kuten 9-5:sta: farkku sedanin hinnalla?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
vesil
Matalapaineturbo
Viestit: 164
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 18:16
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja vesil »

Kävinpä tänään "sattuneista syistä" merkkiliikkeessä ja kyselin wagonista samalla. Yllätys yllätys: myyjillä olikin ne samat kuvat sinisestä Aerosta. Ennakkohinnat on tulossa maaliskussa samoin kuin muutama malli auto. Myyntikappalista ei ole vielä varmaa aikataulua, mutta tänä vuonna tulee vain rajoitettu määrä. Eri moottorivaihtoehtojen saatavuus alkuun oli myös hämärän peitossa.

Enpä usko, että hinta on alkuun sama sedanin kanssa. Ei tainut olla 9-5:ssakaan alkujaan? Varsinkaan jos akseliväli on pidempi. Sekin idea olisi sitten Opel-lainaa, mutta tosi hyvä homma. Paitsi 9-5:n wagonin myynnin kannalta. ...

Mutta kuvat siis on ja ennakkohinnat ovat tulossa, joten VIHDOINKIN tästä alkaa tulla totta.
ex: 9-5 2.0t wagon -03 (2004-2007)
Turbojubilee
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 23:01
Paikkakunta: alaviN

Kuvia lisää !

Viesti Kirjoittaja Turbojubilee »

Löysin ne samat 3 kuvaa myös punaisesta Aero Wagonista osoitteesta: http://www.infomotori.com/a_44_IT_2848_2.asp?=4 on se vaan h.l.e.tin hyvänäköinen myös punaisena 8) 8) 8)
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
Saabel
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:52

Hyvän näköinen auto!

Viesti Kirjoittaja Saabel »

Eli tossa ois potentiaalia meidänkin perheelle...Ostaakohan kukaan meikäläisen Sport Sedanin pois kuleksimasta, kun nuo tulee myyntiin?? 8O
mmo
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 10:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hyvän näköinen auto!

Viesti Kirjoittaja mmo »

Saabel kirjoitti:Eli tossa ois potentiaalia meidänkin perheelle...Ostaakohan kukaan meikäläisen Sport Sedanin pois kuleksimasta, kun nuo tulee myyntiin?? 8O


Esim. minä saattaisin ostaakin - jos maltan odottaa vaihtoa ensi syksyyn, kun käytettyjä sportsedaneja alkaa kaikesta päätellen tulla enemmänkin tarjolle.

Sportkombi tulisi kovin kalliiksi senkin takia, kun pitäisi vaihtaa isompaan autotalliin. Nykyiseenkin mahtuminen ss:lläkin olisi vähän niin ja näin (ainakin vaimon kannalta ;-).

Nimimerkki "malttaisko vanhalla, sopivankokoisella 9-3t vm 2000:lla kuitenkin vielä vähän aikaa"
Saabel
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:52

Joutuuko tässä autokaupoille!!!

Viesti Kirjoittaja Saabel »

En tiedä mitä mahtaa olla verottajan taksa tälle pirssille Suomessa, mutta jos minä saisin kesällä n. 20 keur käteen ja ostaja maksais verot, niin vois harkita..Eli autohan oli 9-3 SS arc 1,8t 06/03 melko täysillä varusteilla. Mm. nahkasisustus, sähköpenkit, poppivehkeet seittemällä kaiuttimella, ajotietokone, peruutustutka ym. ym.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Hauskinta tässä on se että nyt on sitten kaksi erilaista aeroa 9-3SS toinen 210hv ja toinen 250hv
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Voisin kyllä spekuloida, että 250 korvaa suoraan 210:n Aero mallissa.

Ei 210 varmaan minnekkään katoa mutta Aeroon sitä tuskin enää saa.
Turbojubilee
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 23:01
Paikkakunta: alaviN

Saab Wagon Aero

Viesti Kirjoittaja Turbojubilee »

Luin jostain sivulta että Wagoniin tuee ainakin 150 heppainen 2 litranen, 210 hepan 2 litranen (ilmesesti sama kuin SS:n nykyisessä Aerossa) ja sitten se uus 250 heppainen Se ei olis Aero malli enää, vaan se 250 hv:n yksinään. Aika ihmeellistä jos ei sitten samalla muutu SS:nkin Aero samalla moottorilla varustetuksi !
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Eräs SCO setä on lukenu brösyyriä, 210 Aero pysyy ja:

The V6 Aero will be called 'Super Aero'

Jos pitää paikkansa ni vois heittää muutamat :roll: :roll: :oops: :?:
Vastaa Viestiin