Tämä Saab foorumi on ihan ok!! Mutta kun on kysymyksessä V6 moottori, niin ei paljon löydy neuvoja tai ohjeita johonkin kysymykseen. Onko se oikeesti niin, että V6 moottoria ei ajatella kuuluvan Saabiin!!Vai eikö täällä oikeesti tiedetä niistä mitään!!Vai onko se kateellisten panettelua!!Juu tiedän että täällä on monta keskustelua V6 moottorista!!Mutta tuntuu että jos tarttee neuvoo johonkin asiaan, niin ei tuu koska on kyseessä V6!!
Paukku Aero kirjoitti:Tämä Saab foorumi on ihan ok!! Mutta kun on kysymyksessä V6 moottori, niin ei paljon löydy neuvoja tai ohjeita johonkin kysymykseen. Onko se oikeesti niin, että V6 moottoria ei ajatella kuuluvan Saabiin!!Vai eikö täällä oikeesti tiedetä niistä mitään!!Vai onko se kateellisten panettelua!!Juu tiedän että täällä on monta keskustelua V6 moottorista!!Mutta tuntuu että jos tarttee neuvoo johonkin asiaan, niin ei tuu koska on kyseessä V6!!
Tuskin kukaan tuota kutos konetta syrjii, mutta onhan se Suomessa harvinainen...
Jenkeissä taas aito oikea Aero on ollut tuolla V6 koneella ja sieltä niitä löytyykin reilusti (myös tietoa löytyy enemmän.)
Saabcentralilla aika kattavasti englanniksi materiaalia.
Mikäs harvinainen se nyt on tässähän on jo kaksi v6:sta kirjoittamassa!
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
AZP kirjoitti:Tai sitten V6-Saabistit on vaan niin röyhkeitä, että eivät halua auttaa muita
Mekö muka röyhkeitä
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Mä luulen että ostajat on syypäitä!! Eivät ole ajatelleet veekuutosen kuuluvan Saabiin!! Eivätkä ole siis ostaneet niitä!! Siksi niitä ja niiden tietoa on vähemmän!! Eli uutena ostajat on syrjineet!! Ne siat!!
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
Niin eihän se ole trionic ja muutenkin......... Bensaakin vie..... Ja vähän eksootinen kone.....
Toista se on kun ajelee T7 koneella tai Tonnarilla yms......
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Entä jos kysyy jotain 9-7X 6,0 V8 koneeseen liittyvää, niin miten on Paukku Aero, olisitko itse kateellinen sortaja vai neuvoisitko Saabistin pois pulasta?
Olisiko kysymys tästä: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 9#p1096539 kun vastausta ei ole kuulunut
Jos tämä homma ei ole vielä selvinnyt, eikä sitä ole selvitetty opelfoorumin kauttakaan, ja ehdottomasti nykyinen jo viritetty 2,8V6 ei vielä riitä, niin kannattaa vaihtaa autoa
CDTA kirjoitti:Entä jos kysyy jotain 9-7X 6,0 V8 koneeseen liittyvää, niin miten on Paukku Aero, olisitko itse kateellinen sortaja vai neuvoisitko Saabistin pois pulasta?
Mä sain tästä ketjusta inspiraation, että pitää tänä kesänä ottaa tuo Saab 96 Sport vm 1965 työn alle ja sitten kysellä täältä apuja kolmisylinterisen kaksitahtisen käynnistymättömyysongelmaan.
Varmaan aika nopeasti erottuu kateelliset tahtarinsortajat hyväsydämisistä ja auttamishaluisista saabisteista.