No nyt on tulossa hyvää settiä jos 1000cc suuttimet ei riitä uuteen setuppiin
Mahtuuko tuo 4" DP tuonne, voisi kuvitella että aika ahdasta tulee olemaan
Joo gtx3076r ahdin tulee laitettua 2000cc suuttimilla, siihe tulee custom pakosarja jotenka se saadaan sopimaan sinne jotenkin:D 500++ tehot on tavoitteena:)
K-PaX kirjoitti:Ei tuu, on mossemiehen 3" dp ja siittä suoraa putkee 2,5" takaisin päin , cooleri o do88 big pack jne:D ei varmasti ahdista mistää:)
Btw, multa jäämässä dp ja putkisto ylimääräiseksi 4" rännin tieltä. Samalla turbo suuttimet kans jää jos joku halukas ostamaan.. Ev14 1000cc kaikista kuitit tallessa, alle puolen vuoden vanhat:€
Olen kiinnostunut mainituista osista, cabbe sais kulkew pirteemmin..
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD(KA) 2005 9³CV Aero 2.0T (HA) 1990 9000CC 2.0T A (MR) 1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR) 1975 99L 2.0 A (HA)
Mahtava homma, niin saadaan vähän lisää kokemuksia mihin tästä padasta on.
Hienoa olisi myös tietää mihin vakio B207 jaksaa, siis normaalissa ajossa. (En laske tuota autobaanalla 250km/h ajoa ihan päivittäiseksi kruisailuksi..)
Kyllä ne 300-310 kestää päivittäistä ajoa, riippuu toki paljon kunnostakin,minun auto oli huonosti pidetty ennen kun ostin ja silti jakso monta kk sillai, ja en kyllä yhtään säästellyt sitä,minä en tässä yksin toki toimi "pioneerin" vaan kaverini Nappe on suurin aivo tämän projektin takana
Semmonen kun turbomeck,890 olis ollu 20t billetillä portattuna kuljetuksineen, ja td04-16t on varmaan 700 luokkaa, hyvin on toiminut mulla ainakin:) voin suositella
Semmonen kun turbomeck,890 olis ollu 20t billetillä portattuna kuljetuksineen, ja td04-16t on varmaan 700 luokkaa, hyvin on toiminut mulla ainakin:) voin suositella
Kiitoksia, tuolla ainakin 14T näytti olevan ihan aito (Saabin leimalla) Mitsu, mutta mitenköhän on 16T:n kohdalla? Hinta ainakin on ihan kilpailukykyinen.
Saab 9-3 SC 1.8tBioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10