Kenelläkään kokemuksia vaihtamisoperaatiosta? Pitäisi vielä tiirikoida se peltikin auki...
Ja mistä vaijeri?
Konepellin avausvaijerin vaihto 9-3 SC -08
Re: Konepellin avausvaijerin vaihto 9-3 SC -08
Ei kokemusta vaihdosta, mutta tuosta näkee osat: http://ys3.se/catalogue/node/2008/3644/#L20
Tuskin saa muualta kuin merkkiliikkeestä. Näyttää olevan kahdessa osassa tuo vaijeri.
Tuskin saa muualta kuin merkkiliikkeestä. Näyttää olevan kahdessa osassa tuo vaijeri.
#1894 : 9000 CS 2.0t -96 , 9-3 SC TiDS -09 , 9-3 Cab 1.8t+Hirsch -05 . . . . Entiset : 90 -85 , 900c -88 , 900s 2,3i -96
Re: Konepellin avausvaijerin vaihto 9-3 SC -08
Isot kiitokset vinkistä, ilman tuota kuvaa arvoitus ei olisi ratkennut!cc kirjoitti:Ei kokemusta vaihdosta, mutta tuosta näkee osat: http://ys3.se/catalogue/node/2008/3644/#L20
Tuskin saa muualta kuin merkkiliikkeestä. Näyttää olevan kahdessa osassa tuo vaijeri.
Vaijeri ei ollutkaan poikki; välikappale (muovihärpäke) oli auennut ja sisältä tuleva vaijeri oli miltei pois paikoiltaan.
Nyt toimii!
Re: Konepellin avausvaijerin vaihto 9-3 SC -08
Miten pellin saa auki? Itsellä 9-3 Aero Sport Sedan -03, ja vaijeri poikki. Pitäisi nyt saada pelti auki nesteitten lisäilyä varten.
Re: Konepellin avausvaijerin vaihto 9-3 SC -08
OK... konepelti tiirikoitu auki. Dokumentoidaan ratkaisu tänne muita Saabisteja auttamaan.
Helppo homma. Kuskin puolelta maskin ylänurkasta noin 10-15cm kokonein ritilä vetämällä auki. Taskulampulla kun katselee, näkee konepellin vaijerin. Siihen metallinen koukku ja voimakas vetäisy. Konepelti aukeaa.
Helppo homma. Kuskin puolelta maskin ylänurkasta noin 10-15cm kokonein ritilä vetämällä auki. Taskulampulla kun katselee, näkee konepellin vaijerin. Siihen metallinen koukku ja voimakas vetäisy. Konepelti aukeaa.